Rozpoczęcie działalności
2021-08-05
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH LUB NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU
Cel działania
PROWADZENIE USŁUG TERAPEUTYCZNYCH OSÓB Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA, ZABURZENIAMI ROZWOJU I NIEPEŁNOSPRAWNYMI INTELEKTUALNIE. NADZOROWANIE PROCESU TERAPEUTYCZNEGO DZIECI Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA, INNYMI ZABURZENIAMI ROZWOJU, NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE PROWADZONEGO W SZKOŁACH, PRZEDSZKOLACH, STOWARZYSZENIACH. PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA STUDENTÓW, STAŻYSTÓW, NAUCZYCIELI, TERAPEUTÓW, SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI ORAZ RODZICÓW I RODZIN DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM, ZASPOŁEM ASPREGERA ZABURZENIAMI ROZWOJU I NIEPEŁNOSPRAWNYMI INTELEKTUALNIE. PROWADZENIE KONSULTACJI DLA RODZICÓW I RODZIN DZIECI. EDUKACJA W ZAKRESIE POTRZEB EMOCJONALNYCH I PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM ZESPOŁEM ASPERGERA ZABURZENIAMI ROZWOJU NIEPEŁNOSPRAWNYMI INTELEKTUALNIE PROWADZENIE SZKOLEŃ W TYM ZAKRESIE DLA TERAPEUTÓW NAUCZYCIELI SZKÓŁ PRZEDSZKOLI STUDENTÓWI RODZIN DZIECI. TWORZENIE WARUNKÓW DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM ZESPOŁEM ASPERGERA ZABURZENIAMI ROZWOJU NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE W ICH NAJBLIŻSZYM ŚRODOWISKU - DOMOWYM, W MIEJSCU ZAMIESZKANIA, PRZEDSZKOLNYM SZKOLNYM. WYRÓWNYWANIE SZANS DLA DZIECI ORAZ ICH RODZIN. PROPAGOWANIE WIEDZY O ZABURZENIACH ROZWOJU. PROPAGOWANIE WIEDZY O SKUTECZNYCH METODACH PRACY Z RODZINĄ ORAZ OSOBAMI Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA ZABURZENIAMI ROZWOJU NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE. EDUKACJA SPOŁECZEŃSTWA ORAZ INTEGRACJA OSÓB Z AUTYZMEM ZESPOŁEM ASPERGERA NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE Z ZABURZENIAMI ROZWOJU ZE ŚRODOWISKIEM LOKALNYM. POMOC SPOŁECZNA PROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OŚRODKÓW MOPS I GOPS, W TYM POMOC RODZINOM DZIECI Z AUTYZMEM, ZESPOŁEM ASPERGERA ZABURZENIAMI ROZWOJU NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE, PRZEZWYCIĘŻENIE TRUDNYCH SYTUACJI ŻYCIOWYCH ORAZ WYRÓWNYWANIE SZANS OSÓB Z DEZINTEGRACYJNYMI ZABURZENIAMI ROZWOJU. PROWADZENIE SUPERWIZJII W PLACÓWKACH TERAPEUTYCZNYCH SZKOŁACH PRZEDSZKOLACH I STOWARZYSZENIACH.