Miejscowość
RUDNIK NAD SANEM
Adres
UL. ADAMA MICKIEWICZA, 107
Rozpoczęcie działalności
2021-06-24
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU FUNDACJI DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, CHYBA ŻE ZARZĄD FUNDACJI JEST JEDNOOSOBOWY. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIANIA PRACOWNIKOW ORAZ W SPRAWACH NIEZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIAZAŃ DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI PRZEWYŻSZAJĄCEJ 5.000 ZŁ (PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU FUNDACJI.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Cel działania
1. POPULARYZACJA SZTUKI I NAUKI W RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ I ZA GRANICĄ; 2. POBUDZENIE WRAŻLIWOŚCI SPOŁECZEŃSTWA NA PROBLEMY SZTUKI DAWNEJ I DZISIEJSZEJ; 3. STYMULOWANIE DYSKUSJI NA TEMAT SZTUKI, NAUKI I WSPÓŁCZESNEJ KULTURY; 4. WYPRACOWANIE NOWYCH METOD ROZUMIENIA I INTERPRETACJI SZTUKI; 5. WDRAŻANIE I STWARZANIE MOŻLIWOŚCI SPOŁECZNOŚCIOM POZAMIEJSKIM UCZESTNICTWA W SZTUCE; 6. ZACHĘCANIE DO MYŚLENIA TWÓRCZEGO SPOŁECZNOŚCI POLSKIEJ; 7. STWORZENIE PLATFORMY DO ROZWOJU W DZIEDZINIE SZTUKI ORAZ INTERDYSCYPLINARNIE; 8. DZIAŁANIE NA RZECZ ROZWOJU BAZY INSTYTUCJONALNEJ I RYNKU SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W POLSCE; 9. ROZWIJANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z ARCHIWIZACJĄ PAMIĘCI; 10. ZACHĘCANIE SPOŁECZNOŚCI POLSKIEJ DO TWÓRCZEGO UDZIAŁU W SZTUCE POPRZEZ REALIZACJE WSZELKIEGO TYPU, W TYM MUZYKI, SZTUKI PLASTYCZNEJ, FILMOWEJ, LITERACKIEJ I CHOREOGRAFICZNEJ ORAZ DYSCYPLIN PROJEKTOWYCH, W TYM ARCHITEKTURY, PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO, PROGRAMOWANIA I INNYCH; 11. SZERZENIE I KRZEWIENIE WIEDZY NA TEMAT SZTUKI, LITERATURY, FILMU I INNYCH NAUK; 12. BADANIE KONDYCJI SPOŁECZNOŚCI MIEJSKIEJ I POZAMIEJSKIEJ W MOŻLIWOŚCIACH PRZYSWAJANIA WIEDZY O SZTUCE I WSZELKICH INNYCH Z NIĄ POWIĄZANYCH DZIEDZINACH; 13. WDRAŻANIE WIEDZY O SZTUCE I WSZELKICH Z NIĄ POWIĄZANYCH DZIEDZINACH W SPOŁECZNOŚCI MIEJSKIEJ I POZAMIEJSKIEJ; 14. UMOŻLIWIANIE SPOŁECZNOŚCI UCZESTNICTWA W SZTUCE I NAUCE POPRZEZ WSPÓLNE DZIAŁANIA Z WYBITNYMI ARTYSTAMI, NAUKOWCAMI I TWÓRCAMI INNYCH DZIEDZIN Z POLSKI I ZAGRANICY; 15. UDOSTĘPNIENIE WSZELKIEGO TYPU NARZĘDZI DO TWÓRCZYCH WYPOWIEDZI SPOŁECZNOŚCIOM POZAMIEJSKIM I MIEJSKIM W POLSCE; 16. UWRAŻLIWIANIE NA SZTUKĘ, NAUKĘ I NA KULTYWOWANIE PAMIĘCI POPRZEZ STWORZENIE SPECYFICZNEGO MIEJSCA SPOTKAŃ I WSPÓLNYCH DZIAŁAŃ I WYMIANY WIEDZY, NA RZECZ ROZWOJU KAŻDEGO Z UCZESTNIKÓW; 17. UWRAŻLIWIANIE NA HISTORIĘ MIEJSC, RZECZY I ZJAWISK NATURY; 18. UWRAŻLIWIANIE NA SZACUNEK DO ŻYCIA, DO WIEDZY, DO ROZWOJU SZTUKI I DO OCHRONY ZABYTKÓW; 19. WSZECHSTRONNE PROPAGOWANIE INFORMACJI, METOD I TECHNIK W ZAKRESIE WSPÓŁCZESNEJ HUMANISTYKI; 20. PROMOCJA I POPIERANIE NOWATORSKICH ROZWIĄZAŃ W DZIEDZINIE SZTUKI; 21. OCHRONA WOLNOŚCI WYPOWIEDZI ARTYSTYCZNEJ; 22. PROWADZENIE DYDAKTYKI NA SZEROKIM POLU SZTUKI DAWNEJ I OBECNEJ; 23. SZERZENIE I KRZEWIENIE WSPÓŁUDZIAŁU W INTERPRETOWANIU I TWORZENIU SZTUKI TAKICH DZIEDZIN, JAK ANTROPOLOGIA, ETNOLOGIA I ETNOGRAFIA I KORZYSTANIE Z ICH METOD BADAWCZYCH; 24. KRZEWIENIE I PROPAGOWANIE TAKICH POKREWNYCH NAUK JAK: ANTROPOLOGIA, ETNOLOGIA, ETNOGRAFIA, FILOZOFIA, PSYCHOLOGIA, ASTRONOMIA, MATEMATYKA, KLIMATOLOGIA, BIOLOGIA I INNE; 25. UWRAŻLIWIANIE NA ODNOWĘ: RESTAURACJĘ EKOSYSTEMÓW DLA LUDZI, PRZYRODY I KLIMATU; 26. BADANIA NAUKOWE Z POGRANICZA SZTUKI I INNYCH DZIEDZIN.