OpenAir to nowoczesna firma, która koncentruje się na poprawie jakości powietrza wdomach, oferując rozwiązania do monitorowania i zarządzania wentylacją. Głównym produktem jest inteligentny system, który bada jakość powietrza i informuje jego użytkowników o konieczności wentylacji. OpenAir łączy się z Internetem oraz lokalnymi stacjami pomiarowymi, dostarczając dokładne dane o stężeniu zanieczyszczeń, takich jak PM2.5 i PM10. Firma wyróżnia się na rynku dzięki swoim prostym urządzeniom o eleganckim dizajnie, które współdziałają z aplikacją mobilną, dostępna na platformy Android i iOS. Misją OpenAir jest umożliwienie każdemu oddychania czystym i zdrowym powietrzem przez cały rok, w procesie czego udostępnia porady dotyczące wentylacji mieszkania oraz organizuje webinary edukacyjne. Klienci mogą również skorzystać z usług audytowych, które pomagają zdiagnozować jakość powietrza w ich domach oraz opracować kompleksowy plan poprawy. Dzięki temu podejściu, firma zyskała uznanie wśród użytkowników, którzy doceniają fachowość i zaangażowanie zespołu oraz praktyczne rozwiązania, które wprowadzają do ich życia.
W skrócie
Inteligentny system monitorowania jakości powietrza w domach
Informacje o smogu w oparciu o lokalne stacje pomiarowe
Aplikacja mobilna wspomagająca wentylację i zdrowie powietrza
Audyty jakości powietrza oraz webinary edukacyjne
Stylowy dizajn urządzeń poprawiających estetykę wnętrz
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Openair osiągnęła 50 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1008 zł.
Strata netto wyniosła 958 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 50 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -958 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -958 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Openair wynosi 3523 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 18 610 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3523 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3523 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Openair wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,075% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Openair wyniosła 4652 zł.
a
ktywa obrotowe to 4652 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4652 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4652 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4652 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -21%.
Marża operacyjna wyniosła -1,915%.
Marża netto wyniosła -1,915%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1915.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1915.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4652 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Openair wykazała przychody na poziomie 50 zł.
Organizacja zarobiła -958 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -958 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Openair wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 15% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 9% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0000008%.