Precyzyjnie ukierunkowane reklamy zgodne z przepisami
Współpraca z globalnymi klientami
Crimtan Poland to firma specjalizująca się w programatycznym marketingu cyklu życia klienta. Z wykorzystaniem innowacyjnych technologii, jak ActiveID i ConsenTAG, Crimtan oferuje niezależne rozwiązania technologiczne skoncentrowane na kliencie, które poprawiają wydajność kampanii reklamowych w różnych fazach cyklu życia klienta. Firma kładzie nacisk na prostotę i przejrzystość, oferując kampanie zgodne ze standardami IAB na najwyższym poziomie. Dzięki swojej zaawansowanej technologii i inteligencji kreatywnej oraz odbiorców, firma jest w stanie dostarczać precyzyjnie ukierunkowane, zgodne z przepisami reklamy programatyczne, które osiągają wysokie wyniki bez użycia plików cookie. Crimtan Poland współpracuje z klientami z różnych branż na całym świecie, realizując kampanie marketingowe, które są dostosowane do unikalnych wskaźników KPI klientów. Przykłady udanych kampanii obejmują współpracę z hotelami Red Carnation, liniami lotniczymi Jazeera Airways i turystyką Południowej Afryki. Dedykacje takie jak analiza efektu halo i wzrostu marki znacząco wspomagają inne kanały promocyjne klientów. Organizacja została również doceniona za swoje innowacyjne podejście, co zaowocowało nominacją do nagrody Innovation in Business w 2023 roku w konkursie Sussex Business Awards. Firma stale dąży do tymczasowych wyzwań branży reklamowej, wprowadzając nowatorskie rozwiązania jak dynamiczne kampanie wideo i zdobywając pozycję na platformie popytowej Amazona, co otwiera nowe możliwości dla klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Crimtan poland osiągnęła 17 382 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 17 382 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 26 866 zł.
Strata netto wyniosła 9485 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5794 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 382 zł w 2023 roku.
• 192 915 zł w 2022 roku.
• 41 702 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9485 zł w 2023 roku.
• 60 110 zł w 2022 roku.
• 37 033 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Crimtan poland wynosi -9 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Crimtan poland wynosi 77 332 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 350 637 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 777 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 77 332 zł w 2023 roku.
• 445 658 zł w 2022 roku.
• 207 459 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Crimtan poland wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7679
zł.
Koszty operacyjne Crimtan poland wyniosły 26 866
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2560 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7679 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Crimtan poland wyniosła 87 659 zł.
a
ktywa obrotowe to 87 659 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 87 659 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 87 659 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 29 220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 87 659 zł w 2023 roku.
• 108 088 zł w 2022 roku.
• 45 696 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -55%.
Marża netto wyniosła -55%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 87 659 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 5945 zł w 2022 roku
• 3663 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 6% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Crimtan poland wykazała przychody na poziomie 17 382 zł.
Organizacja zarobiła -9485 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9485 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 5945 zł w 2022 roku
• 3663 zł w 2021 roku
Organizacja Crimtan poland wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0003%.