Silna społeczność na Instagramie, wymiana inspiracji i trendów.
Wysoka jakość produktów z dostawą w ciągu 48 godzin.
Blog z poradami dotyczącymi doboru kosmetyków.
Beauty Union to marka kosmetyczna, która powstała z inspiracji pracami artystów makijażu z całego świata. Dzięki aktywności swoich obserwatorów na Instagramie, Beauty Union stworzyła silną społeczność, która łączy miłośników makijażu z różnych krajów. To przestrzeń pełna inspiracji, najnowszych trendów oraz spektakularnych metamorfoz. Oferta Beauty Union obejmuje różnorodne produkty kosmetyczne, w tym palety cieni, rozświetlacze, bronzery oraz róż, wszystkie dostępne w atrakcyjnych cenach. Wyjątkowością marki jest nie tylko szeroki asortyment, ale również wysoka jakość produktów, które są dostarczane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Markę charakteryzuje również zaangażowanie w interakcję z klientami poprzez social media, co pozwala na bieżąco adaptować ofertę do oczekiwań konsumentów. Opierając się na danych z ich bloga, Beauty Union doradza, jak dobierać kosmetyki, aby efekt makijażu był perfekcyjny, a ich produkty zostały wzbogacone o profesjonalne porady ze świata makijażu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Beauty union osiągnęła 20 728 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 728 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 305 zł.
Strata netto wyniosła 3577 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6909 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 728 zł w 2023 roku.
• 13 991 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3577 zł w 2023 roku.
• -50 166 zł w 2022 roku.
• -8701 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Beauty union wynosi -4 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Beauty union wynosi 13 819 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 51 821 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4606 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 819 zł w 2023 roku.
• 9327 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beauty union wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Beauty union wyniosły 24 305
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Beauty union wyniosła 95 294 zł.
a
ktywa obrotowe to 95 294 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 95 294 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -57 395 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 152 689 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 765 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 95 294 zł w 2023 roku.
• 95 734 zł w 2022 roku.
• 148 326 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła -17%.
Marża netto wyniosła -17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Beauty union wyniosły 152 689 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 95 294 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 160%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 50 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 152 689 zł w 2023 roku
• 149 552 zł w 2022 roku
• 152 027 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 160% w 2023 roku
• 156% w 2022 roku
• 103% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Beauty union wykazała przychody na poziomie 20 728 zł.
Organizacja Beauty union wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00006%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00006%.