DesignPol to firma specjalizująca się w kompleksowym oznakowaniu biur oraz instytucji, od etapu projektowania po montaż. Z ponad 20-letnim doświadczeniem, zespół DesignPol łączy kreatywność z profesjonalizmem, co pozwala na realizację najbardziej nietypowych zleceń. Oferowane usługi obejmują projektowanie oraz wykonanie oznakowania zewnętrznego, stoisk targowych, aranżacji wnętrz oraz mebli na wymiar. Każdy projekt rozpoczyna rozmowa z klientem, co pozwala na zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań. Następnie, zespół projektantów przygotowuje wizualizacje oraz prototypy, które są następnie realizowane w procesie produkcji i montażu. DesignPol dba o najmniejsze detale, dobierając odpowiednie materiały oraz zapewniając najwyższą jakość wykonania, co przekłada się na pełne zadowolenie klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Designpol osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -186 636 zł.
Zysk netto wyniósł 186 636 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 62 212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 186 636 zł w 2023 roku.
• 93 384 zł w 2022 roku.
• 33 694 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Designpol wynosi 1 433 369 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
209 035 zł a 2 612 905 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 477 790 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 433 369 zł w 2023 roku.
• 708 891 zł w 2022 roku.
• 245 692 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Designpol wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Designpol wyniosła 288 996 zł.
a
ktywa obrotowe to 288 996 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 288 996 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 278 714 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 282 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 96 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 288 996 zł w 2023 roku.
• 133 577 zł w 2022 roku.
• 39 325 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Designpol wyniosły 10 282 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 288 996 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3427 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 282 zł w 2023 roku
• 1499 zł w 2022 roku
• 631 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
Organizacja Designpol wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on NaN%.