SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO REPREZENTOWANIA I SKŁADANIA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZEŃ UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Promowanie polskich marek i ich kulturowesch znaczenie
Organizacja szkoleń dotyczących brandingowej koncepcji i komunikacji wizualnej
Prowadzenie webinarów i konferencji za pośrednictwem Instytutu Brandingowego
Wydawanie publikacji o polskich markach-ikonach
Angażowanie społeczności w działania non-profit i edukacyjne
lokalnych kontekstów w ramach różnorodnych działań projektowych. Inspiracją dla fundacji stał się fenomen marki Polski Fiat 126p, co zapoczątkowało refleksję nad definicją polskości marek oraz ich znaczeniem w kontekście kulturowym i społecznym. Fundacja organizuje warsztaty oraz szkolenia, które mają na celu wykształcenie umiejętności w zakresie brandingowej koncepcji oraz wizualnej komunikacji, podkreślając znaczenie doświadczeń lokalnych i krajowego dorobku w budowaniu marki. Uczestnicy mają możliwość zdobywania wiedzy na temat współczesnych trendów brandingowych oraz strategii z przykładami polskich marek-ikon. W ramach działań instytut prowadzi webinary, konferencje oraz wydaje materiały edukacyjne, w tym publikacje dotyczące polskich ikonicznych marek. Fundacja angażuje również społeczność w działania non-profit, co podkreśla jej misję promowania polskiej kultury i gospodarki. Dzięki organizowanym wydarzeniom, każdy zainteresowany może poszerzyć swoje horyzonty w zakresie marketingu i brandingu, co przyczynia się do budowania silnych i rozpoznawalnych marek w Polsce.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
FUNDACJA IBRA INSTYTUT BRANDINGOW