GREEN-COSMETICS to internetowa drogeria, oferująca szeroki asortyment kosmetyków dlakobiet i mężczyzn. W sklepie dostępne są oryginalne produkty, co jest kluczowym elementem ich oferty, zapewniając klientom pełne zaufanie do zakupów. Specjalizują się w sprzedaży różnych kategorii kosmetyków, obejmujących pielęgnację skóry, makijaż, produkty do włosów oraz lakiery hybrydowe. Drogeria zapewnia różnorodne promocje oraz nowości, które zachęcają do regularnych zakupów. Dodatkowo, oferują darmową wysyłkę przy zamówieniach powyżej 199 zł, co jest atrakcyjną opcją dla klientów. GREEN-COSMETICS dba o swoich użytkowników, oferując 14 dni na zwrot towaru oraz formy płatności gwarantujące bezpieczeństwo transakcji, takie jak Paypal czy Przelew bankowy. Zespół obsługi klienta jest dostępny, aby wspierać klientów w procesie zakupowym oraz rozwiązywać wszelkie wątpliwości.
W skrócie
Sprzedaż szerokiej gamy kosmetyków online
Darmowa wysyłka dla zamówień od 199 zł
Możliwość zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni
Bezpieczne metody płatności: Paypal, PayU
Obsługa klienta dostępna dla pomocy i wsparcia
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Green-cosmetics osiągnęła 268 235 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 263 070 zł. Pozostałe przychody to 5165 zł.
Całkowite koszty wyniosły 260 050 zł.
Zysk netto wyniósł 3020 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 268 235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 268 235 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3020 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3020 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Green-cosmetics wynosi 196 916 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6015 zł a 670 586 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 196 916 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 196 916 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Green-cosmetics wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Green-cosmetics wyniosła 77 126 zł.
a
ktywa obrotowe to 72 126 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 77 126 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8020 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 69 106 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 77 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 77 126 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Green-cosmetics wyniosły 69 106 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 77 126 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 90%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 69 106 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 69 106 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 90% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Green-cosmetics wykazała przychody na poziomie 268 235 zł.
Organizacja zarobiła 4564 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1544 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3020 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 34% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1544 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1544 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Green-cosmetics wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0009%.