CREATIVE AND BUSINESS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000889655
NIP
7011025697
REGON
388446175

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
763 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
859 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
6,2 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. POZNAŃSKA, 21
Kod pocztowy
00-685
Rejestracja
2021-03-17
Rozpoczęcie działalności
2021-03-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
jacek.henning@fabrykaeventow.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Creative and Business Group, znana jako Fabryka Eventów, specjalizuje się wkompleksowej organizacji wydarzeń, projektów oraz imprez o różnym charakterze, w tym korporacyjnych i prywatnych. Agencja składa się z zespołu dynamicznych profesjonalistów, którzy gromadzili doświadczenie w czołowych hotelach i agencjach w Europie. Kluczowym przesłaniem firmy jest personalizacja oferty; każde zlecenie traktowane jest indywidualnie, co zapewnia spełnienie oczekiwań klientów. Fabryka Eventów organizuje różnorodne wydarzenia, w tym kongresy, konferencje, bankiety, uroczystości jubileuszowe oraz występy artystyczne. Specjalizuje się w dostosowywaniu usług do unikalnych potrzeb klientów, co wpisuje się w ich misję stworzenia niezapomnianych i kreatywnych doświadczeń. Ponadto firma oferuje usługi objęte klauzulą TOP SECRET, zapewniając ekskluzywną obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki zaawansowanej produkcji multimedialnej oraz managementowi artystów, Fabryka Eventów wyznacza nowe standardy w branży eventowej, realizując również projekty online.
W skrócie
  • Organizacja wydarzeń korporacyjnych i prywatnych
  • Tworzenie kreatywnych konceptów i realizacji
  • Usługi objęte klauzulą TOP SECRET
  • Kreacja i produkcja multimedialna
  • Management artystów i wizerunek artystyczny

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative and business group osiągnęła 3 429 755 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 429 755 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 571 027 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 858 728 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 143 252 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 429 755 zł w 2023 roku.
• 1 817 638 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 286 243 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 858 728 zł w 2023 roku.
• -178 991 zł w 2022 roku.
• -38 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Creative and business group wynosi 6 234 941 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 513 524 zł a 12 022 196 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 078 314 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 234 941 zł w 2023 roku.
• 1 211 759 zł w 2022 roku.
• 3722 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative and business group wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,78% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Creative and business group wyniosła 762 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 762 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 762 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 684 699 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 77 902 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 254 200 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 762 601 zł w 2023 roku.
• 557 007 zł w 2022 roku.
• 15 000 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 113%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 125%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 25%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Creative and business group wyniosły 77 902 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 762 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 967 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 77 902 zł w 2023 roku
• 731 036 zł w 2022 roku
• 10 038 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 131% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative and business group wykazała przychody na poziomie 3 429 755 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 929 575 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 70 847 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 858 728 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 616 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 70 847 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative and business group wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Henning Jacek posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łukasiewicz Kacper posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.

Podobne organizacje do CREATIVE AND BUSINESS GROUP

Organizacja Numer KRS
1
0000749321
2
0000399667
3
0000754536
4
0000764628
5
0000586250
6
0000797463
7
0000292369
8
0000725946
9
0000729310
10
0000778587
11
0000588981
12
0000395544
13
0000471662
14
0000586695
15
0000934518
16
0000718323
17
0000448709
18
0000715040
19
0000503016
20
0000587137
21
0000735722
22
0000842425
23
0000660053
24
0000677321
25
0000524536
26
0000826106
27
0000540054
28
0000492433
29
0000797424
30
0000247347