Creative and Business Group, znana jako Fabryka Eventów, specjalizuje się wkompleksowej organizacji wydarzeń, projektów oraz imprez o różnym charakterze, w tym korporacyjnych i prywatnych. Agencja składa się z zespołu dynamicznych profesjonalistów, którzy gromadzili doświadczenie w czołowych hotelach i agencjach w Europie. Kluczowym przesłaniem firmy jest personalizacja oferty; każde zlecenie traktowane jest indywidualnie, co zapewnia spełnienie oczekiwań klientów. Fabryka Eventów organizuje różnorodne wydarzenia, w tym kongresy, konferencje, bankiety, uroczystości jubileuszowe oraz występy artystyczne. Specjalizuje się w dostosowywaniu usług do unikalnych potrzeb klientów, co wpisuje się w ich misję stworzenia niezapomnianych i kreatywnych doświadczeń. Ponadto firma oferuje usługi objęte klauzulą TOP SECRET, zapewniając ekskluzywną obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki zaawansowanej produkcji multimedialnej oraz managementowi artystów, Fabryka Eventów wyznacza nowe standardy w branży eventowej, realizując również projekty online.
W skrócie
Organizacja wydarzeń korporacyjnych i prywatnych
Tworzenie kreatywnych konceptów i realizacji
Usługi objęte klauzulą TOP SECRET
Kreacja i produkcja multimedialna
Management artystów i wizerunek artystyczny
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative and business group osiągnęła 3 429 755 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 429 755 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 571 027 zł.
Zysk netto wyniósł 858 728 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 143 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 429 755 zł w 2023 roku.
• 1 817 638 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 286 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 858 728 zł w 2023 roku.
• -178 991 zł w 2022 roku.
• -38 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative and business group wynosi 6 234 941 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
513 524 zł a 12 022 196 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 078 314 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 234 941 zł w 2023 roku.
• 1 211 759 zł w 2022 roku.
• 3722 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative and business group wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,78% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative and business group wyniosła 762 601 zł.
a
ktywa obrotowe to 762 601 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 762 601 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 684 699 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 77 902 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 254 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 762 601 zł w 2023 roku.
• 557 007 zł w 2022 roku.
• 15 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 113%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 125%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative and business group wyniosły 77 902 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 762 601 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 967 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 77 902 zł w 2023 roku
• 731 036 zł w 2022 roku
• 10 038 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 131% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative and business group wykazała przychody na poziomie 3 429 755 zł.
Organizacja zarobiła 929 575 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 70 847 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 858 728 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 616 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 70 847 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku