Creative and Business Group, znana jako Fabryka Eventów, specjalizuje się w kompleksowej organizacji wydarzeń, projektów oraz imprez o różnym charakterze, w tym korporacyjnych i prywatnych. Agencja składa się z zespołu dynamicznych profesjonalistów, którzy gromadzili doświadczenie w czołowych hotelach i agencjach w Europie. Kluczowym przesłaniem firmy jest personalizacja oferty; każde zlecenie traktowane jest indywidualnie, co zapewnia spełnienie oczekiwań klientów. Fabryka Eventów organizuje różnorodne wydarzenia, w tym kongresy, konferencje, bankiety, uroczystości jubileuszowe oraz występy artystyczne. Specjalizuje się w dostosowywaniu usług do unikalnych potrzeb klientów, co wpisuje się w ich misję stworzenia niezapomnianych i kreatywnych doświadczeń. Ponadto firma oferuje usługi objęte klauzulą TOP SECRET, zapewniając ekskluzywną obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki zaawansowanej produkcji multimedialnej oraz managementowi artystów, Fabryka Eventów wyznacza nowe standardy w branży eventowej, realizując również projekty online.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative and business group osiągnęła 3 770 155 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 770 155 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 015 371 zł.
Zysk netto wyniósł 754 784 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 942 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 770 155 zł w 2024 roku.
• 3 429 755 zł w 2023 roku.
• 1 817 638 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 188 696 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 754 784 zł w 2024 roku.
• 858 728 zł w 2023 roku.
• -178 991 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creative and business group wynosi 866 tys. zł.
EBITDA Creative and business group wynosi 866 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative and business group wynosi 6 102 409 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
569 838 zł a 10 566 971 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 525 602 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 102 409 zł w 2024 roku.
• 6 234 941 zł w 2023 roku.
• 1 211 759 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative and business group wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,66% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 448 633
zł.
Koszty operacyjne Creative and business group wyniosły 2 903 904
zł.
Wynagrodzenia stanowią 15%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
112 158 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 448 633 zł w 2024 roku
• 291 871 zł w 2023 roku
• 97 447 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
15% w 2024 roku
•
12% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative and business group wyniosła 1 278 316 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 278 316 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 278 316 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 759 784 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 518 533 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 319 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 278 316 zł w 2024 roku.
• 762 601 zł w 2023 roku.
• 557 007 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative and business group wyniosły 518 533 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 278 316 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 129 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 518 533 zł w 2024 roku
• 77 902 zł w 2023 roku
• 731 036 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 131% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative and business group wykazała przychody na poziomie 3 770 155 zł.
Organizacja zarobiła 831 976 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 77 192 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 754 784 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 19 298 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 77 192 zł w 2024 roku
• 70 847 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku