HYGGLI to marka należąca do firmy DUSCHY Sp. z o.o., która została założona z okazji20-lecia swojej działalności, trwającej od 1991 roku. HYGGLI specjalizuje się w dostarczaniu różnorodnych akcesoriów do łazienek, a ich oferta obejmuje m.in. szczotki WC, półki oraz dywaniki łazienkowe. Celem marki jest zapewnienie produktów, które łączą ergonomiczną funkcjonalność z trwałością i jakością. W procesie produkcji HYGGLI zwraca szczególną uwagę na ekologiczne rozwiązania, starając się wykorzystywać odnawialne źródła energii. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firmy DUSCHY Sp. z o.o. w branży, HYGGLI skutecznie odpowiada na potrzeby polskiego rynku, oferując produkty, które wyróżniają się nie tylko estetyką, ale i praktycznością użytkowania.
W skrócie
Akcesoria łazienkowe, w tym szczotki WC i półki
Produkty weryfikowane pod kątem ergonomii i jakości
Ekologiczne podejście do produkcji z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Hyggli osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2707 zł.
Strata netto wyniosła 2707 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2707 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• -8080 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hyggli wynosi 64 760 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 345 389 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 32 380 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 64 760 zł w 2022 roku.
• 66 790 zł w 2022 roku.
• 68 940 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Hyggli wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hyggli wyniosła 86 347 zł.
a
ktywa obrotowe to 86 347 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 86 347 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 86 347 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 174 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 86 347 zł w 2022 roku.
• 89 054 zł w 2022 roku.
• 91 920 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 86 347 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hyggli wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -2707 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2707 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Hyggli wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego".
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Jangas Marcin
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Burska Aldona
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.