Organizacja Fabryka perfum osiągnęła 359 889 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 359 186 zł. Pozostałe przychody to 703 zł.
Całkowite koszty wyniosły 246 848 zł.
Zysk netto wyniósł 112 339 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 359 889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 359 889 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 112 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 112 339 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka perfum wynosi 769 702 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
80 421 zł a 1 572 742 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 769 702 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 769 702 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka perfum wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabryka perfum wyniosła 133 166 zł.
a
ktywa obrotowe to 133 166 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 133 166 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 228 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 938 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 133 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 133 166 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 84%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 105%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 104.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabryka perfum wyniosły 25 938 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 133 166 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 938 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabryka perfum wykazała przychody na poziomie 359 889 zł.
Organizacja zarobiła 112 339 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 112 339 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Fabryka perfum wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.001%.