UGLY TRUE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000885178
NIP
5842801884
REGON
388237483

Podsumowanie

aktywa
44 tys.
przychód
119 tys.
zysk
21 tys.
wartość firmy
180 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. MIKOŁAJA GOMÓŁKI, 2
Kod pocztowy
80-279
Rejestracja
2021-02-23
Rozpoczęcie działalności
2021-02-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ugly true media osiągnęła 119 374 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 119 374 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 98 056 zł.
Zysk netto wyniósł 21 318 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 59 687 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 119 374 zł w 2022 roku.
• 45 768 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 10 659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 318 zł w 2022 roku.
• -5828 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ugly true media wynosi 180 224 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 15 368 zł a 298 457 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 90 112 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 180 224 zł w 2022 roku.
• 30 512 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ugly true media wyniosła 44 076 zł.
a
ktywa obrotowe to 44 076 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 076 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 586 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 076 zł w 2022 roku.
• 10 619 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 48%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 104%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ugly true media wyniosły 23 586 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 076 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 793 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 586 zł w 2022 roku
• 11 447 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ugly true media wykazała przychody na poziomie 119 374 zł.
Organizacja zarobiła 23 981 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2663 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 318 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1332 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2663 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ugly true media wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Patro Markun Anna posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Markun Tomasz posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 24.11.2022 jest Patro Markun Anna kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.08.2022 do 24.11.2022 była Szlagowska Kapitanowicz Monika kontrolująca 50% udziałów.
W okresie od 23.02.2021 do 30.08.2022 najwięcej udziałów posiadał Markun Tomasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.