SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja New food design osiągnęła 445 939 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 445 939 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 443 212 zł.
Zysk netto wyniósł 2727 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 222 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 445 939 zł w 2022 roku.
• 263 919 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2727 zł w 2022 roku.
• -1956 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji New food design wynosi 312 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4298 zł a 1 114 847 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 156 249 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 312 498 zł w 2022 roku.
• 178 229 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New food design wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów New food design wyniosła 30 731 zł.
a
ktywa obrotowe to 30 731 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 731 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5731 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 731 zł w 2022 roku.
• 261 372 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania New food design wyniosły 25 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 731 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 000 zł w 2022 roku
• 258 327 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2022 roku
• 99% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja New food design wykazała przychody na poziomie 445 939 zł.
Organizacja zarobiła 2997 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 270 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2727 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 135 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 270 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja New food design wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Michno Błażej
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.