SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ - SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Advertise worldwide osiągnęła 13 827 669 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 818 337 zł. Pozostałe przychody to 9331 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 246 872 zł.
Zysk netto wyniósł 4 571 466 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 609 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 827 669 zł w 2023 roku.
• 24 776 630 zł w 2022 roku.
• 15 828 323 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 523 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 571 466 zł w 2023 roku.
• 6 795 525 zł w 2022 roku.
• 902 507 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Advertise worldwide wynosi 4,79 mln zł.
EBITDA Advertise worldwide wynosi 4,91 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Advertise worldwide wynosi 32 381 230 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 876 922 zł a 64 000 518 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 793 743 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 381 230 zł w 2023 roku.
• 49 477 129 zł w 2022 roku.
• 14 842 874 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Advertise worldwide wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,25% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 413 016
zł.
Koszty operacyjne Advertise worldwide wyniosły 9 032 375
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
137 672 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 413 016 zł w 2023 roku
• 635 141 zł w 2022 roku
• 27 202 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Advertise worldwide wyniosła 9 049 510 zł.
a
ktywa trwałe to 404 906 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 644 604 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 049 510 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 502 562 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 546 948 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 016 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 049 510 zł w 2023 roku.
• 8 706 453 zł w 2022 roku.
• 7 468 385 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 33%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Advertise worldwide wyniosły 2 546 948 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 049 510 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 848 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 546 948 zł w 2023 roku
• 1 003 420 zł w 2022 roku
• 6 560 878 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Advertise worldwide wykazała przychody na poziomie 13 827 669 zł.
Organizacja zarobiła 4 679 036 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 107 570 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 571 466 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 35 857 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 107 570 zł w 2023 roku
• 1 676 016 zł w 2022 roku
• 347 440 zł w 2021 roku
Organizacja Advertise worldwide wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.