SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 10 000 ZŁ ORAZ DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 10 000 ZŁ STOWARZYSZENIE REPREZENTUJE SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU. ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH NA KWOTĘ PRZEKRACZAJĄCĄ 10 000 ZŁ STOWARZYSZENIE REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU I JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ZOBOWIĄZAŃ NIEMAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIE REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Reprezentacja i wsparcie branży public relations w Polsce
Promowanie wysokiej jakości obsługi PR
Edukacja członków w zakresie standardów PR
Organizacja konkursu PR Wings
Analizy rynku i projekty wspierające rozwój sektora PR
jest reprezentacja oraz wsparcie branży public relations w Polsce. SAPR skupia różnorodne podmioty świadczące usługi PR, w tym zarówno duże grupy agencji, jak i małe przedsiębiorstwa, kierując się zasadą otwartości bez względu na ich poziom obrotów czy oferowane usługi. Misją SAPR jest promowanie wysokiej jakości obsługi PR, co obejmuje zarówno stymulowanie rozwoju sektora, jak i zwiększanie konkurencyjności PR w porównaniu z innymi usługami komunikacyjnymi. Organizacja oferuje swoim członkom wsparcie edukacyjne, dostarczając wiedzę na temat najlepszych praktyk oraz standardów w branży PR. SAPR organizuje także konkurs PR Wings, który wyróżnia najciekawsze projekty komunikacyjne, angażując ekspertów jako jurorów. Stowarzyszenie nieustannie rozwija swoje działania, organizując wydarzenia i projektując analizy rynku, co przyczynia się do wzbogacenia oferty dla swoich członków oraz poprawy jakości usług PR w Polsce.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE AGENCJI PUBLIC RELATION