Rozpoczęcie działalności
2020-12-11
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
cet.tetris@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. REPREZENTOWANIE FUNDACJI NA ZEWNĄTRZ Z ZASTRZEŻENIEM USTĘPU 2 ORAZ CZYNNOŚCI W RAMACH PROWADZENIA SPRAW FUNDACJI MOŻE WYKONYWAĆ KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 2. W SPRAWACH ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ KWOTY 3.000,00 ZŁOTYCH (SŁOWNIE: TRZECH TYSIĘCY ZŁOTYCH 00/100) ORAZ UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, Z ZASTRZEŻENIEM USTĘPU 3. 3. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI ZWIĄZANYCH Z ZAWIERANIEM UMÓW O PRACĘ, UMÓW O DZIEŁO, UMÓW ZLECENIE NIEZALEŻNIE OD WYNIKAJĄCYCH Z NICH WYSOKOŚCI ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO.
Cel działania
OŚWIATOWE: 1. WSPIERANIE I WYRÓWNYWANIE SZANS OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI; 2. WSPIERANIE I ROZWÓJ NAUKI, SZKOLNICTWA WYŻSZEGO, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA; 3. WSPIERANIE I ROZWÓJ DZIAŁAŃ NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY, W TYM WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY; 4. WSPIERANIE, ROZWÓJ ORAZ WYRÓWNYWANIE SZANS DZIECI I MŁODZIEŻY Z TRUDNOŚCIAMI EDUKACYJNYMI ORAZ ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI I WYCHOWAWCZYMI; 5. WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZAPEWNIENIA RÓWNEGO DOSTĘPU DO EDUKACJI DLA DZIECI Z AUTYZMEM, ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI I WYCHOWAWCZYMI Z ZESPOŁEM DOWNA; 6. KRZEWIENIE OŚWIATY PSYCHOLOGICZNEJ ORAZ EDUKACJA W ZAKRESIE POTRZEB EMOCJONALNYCH I PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM, ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI I WYCHOWAWCZYMI, Z ZESPOŁEM DOWNA; 7. ZWIĘKSZANIE DOSTĘPNOŚCI WIEDZY Z ZAKRESU CAŁOŚCIOWYCH ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH, W TYM Z ZABURZEŃ ZE SPEKTRUM AUTYZMU, ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI I WYCHOWAWCZYMI, Z ZESPOŁEM DOWNA ORAZ PROBLEMATYKI Z TYM ZWIĄZANEJ TERAPEUTOM, NAUCZYCIELOM, STUDENTOM, RODZICOM ORAZ WOLONTARIUSZOM; 8. TWORZENIE WARUNKÓW DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM I Z ZESPOŁEM DOWNA W ICH NAJBLIŻSZYM ŚRODOWISKU - DOMOWYM, W MIEJSCU ZAMIESZKANIA, PRZEDSZKOLNYM, SZKOLNYM; 9. PROPAGOWANIE WIEDZY O SKUTECZNYCH METODACH PRACY Z RODZINĄ ORAZ DZIEĆMI; OCHRONY ZDROWIA: 1. WSPIERANIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU REHABILITACJĘ I TERAPIĘ PEDAGOGICZNĄ, PSYCHOLOGICZNĄ, LOGOPEDYCZNĄ I INNĄ DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH; 2. PROPAGOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA, PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ, W TYM OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA W ROZUMIENIU USTAWY O DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ ORAZ WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ; POMOCY SPOLECZNEJ: 1. AKTYWIZACJA I INTEGRACJA SPOŁECZNA ORAZ ZAWODOWA OSÓB ZAGROŻONYCH I/LUB DOTKNIĘTYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM ORAZ POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY ORAZ ZAGROŻONYCH ZWOLNIENIEM Z PRACY; 2. POMOC SPOŁECZNA RODZINOM I OSOBOM W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ, W TYM POMOC OSOBOM Z AUTYZMEM, ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI I WYCHOWAWCZYMI, Z ZESPOŁEM DOWNA I ICH RODZINOM, UMOŻLIWIAJĄCA PRZEZWYCIĘŻENIE TRUDNYCH SYTUACJI ŻYCIOWYCH ORAZ WYRÓWNYWANIE SZANS TYCH RODZIN; DOBROCZYNNOŚCI: 1. WSPIERANIE INTEGRACJI MIĘDZYPOKOLENIOWEJ I UMACNIANIE WIĘZI MIĘDZYPOKOLENIOWYCH; 2. WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE WOLONTARIATU ORAZ DOBROCZYNNOŚCI.