Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
2020-12-02
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
altum.barlinek@wp.pl
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1 .OŚWIADCZENIE WOLI, W TYM RÓWNIEŻ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, W IMIENIU STOWARZYSZENIA SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU, W TYM PREZES LUB WICEPREZES. 2.WSZELKIE DOKUMENTY WIĄŻĄCE STOWARZYSZENIE POD WZGLĘDEM FINANSOWYM I DOKUMENTY OBROTU PIENIĘŻNEGO, OBROTU MATERIAŁOWEGO ORAZ DOKUMENTY O CHARAKTERZE ROZLICZENIOWYM PODPISUJĄ W IMIENIU STOWARZYSZENIA DWIE OSOBY: JEDNA Z OKREŚLONYCH W PKT. 1 ORAZ SKARBNIK.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1) DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ NA RÓŻNYCH SZCZEBLACH KSZTAŁCENIA. 2) EDUKACJA POPRZEZ KOREPETYCJE, KURSY (W TYM: WYRÓWNAWCZE, PRZYGOTOWUJĄCE DO EGZAMINU Z WIEDZY ZAWODOWEJ, KOMPUTEROWE, UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY, SZYBKIEGO CZYTANIA), SZKOLENIA Z ZAKRESU KOMUNIKACJI WERBALNEJ I NIEWERBALNEJ, POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ZWIĄZANE GŁÓWNIE Z ROZWIJANIEM WŁASNYCH ZAINTERESOWAŃ, UZYSKIWANIEM I UZUPEŁNIANIEM WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH W FORMACH POZASZKOLNYCH ORAZ DOSKONALENIEM ZAWODOWYM (WŁĄCZAJĄC: KWALIFIKACYJNE KURSY ZAWODOWE, KURSY UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH, KURSY KOMPETENCJI OGÓLNYCH). 3) ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE KURSÓW I ZAJĘĆ SPORTOWYCH, REKREACYJNYCH DLA GRUP I OSÓB INDYWIDUALNYCH. 4) DORADZTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE, DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ. 5) WSPIERANIE INICJATYW SPOŁECZNYCH POPRZEZ EDUKACJĘ I GROMADZENIE FUNDUSZY NA: MIN. ORGANIZACJE EKOLOGICZNE I DZIAŁAJĄCE W CELU OCHRONY ŚRODOWISKA, ORGANIZACJE WSPIERAJĄCE DZIAŁALNOŚĆ STOWARZYSZEŃ REGIONALNYCH I EDUKACYJNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE, DZIAŁALNOŚĆ STOWARZYSZEŃ KONSUMENTÓW, DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZKÓW MOTOROWYCH, DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANĄ Z PRZYZNAWANIEM DOTACJI PRZEZ ORGANIZACJE CZŁONKOWSKIE I INNE. 6) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI, DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ INTEGRACJI I REINTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB ZE ŚRODOWISK ZAGROŻONYCH NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM ORAZ ZE ŚRODOWISK MARGINALIZOWANYCH. 7) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W CELU ZWIĘKSZENIA ICH AKTYWNOŚCI, WYRÓWNYWANIA SZANS ORAZ INTEGRACJI FIZYCZNEJ, SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ. 8) UPOWSZECHNIANIE WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH PEŁNOSPRAWNYCH ORAZ NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 9) POMOC RODZINIE, NAUCZYCIELOM, OPIEKUNOM I SPECJALISTOM ZAJMUJĄCYM SIĘ PROBLEMAMI ZWIĄZANYMI Z EDUKACJĄ, WYCHOWANIEM ORAZ OPIEKĄ DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH PEŁNOSPRAWNYCH ORAZ NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 10) ROZWÓJ NOWATORSKIEJ MYŚLI PEDAGOGICZNEJ, POPULARYZOWANIE METOD PRACY Z DZIEĆMI, MŁODZIEŻĄ I DOROSŁYMI PEŁNOSPRAWNYMI ORAZ NIEPEŁNOSPRAWNYMI. 11) ROZWÓJ INFRASTRUKTURY ZAPEWNIAJĄCEJ POLEPSZENIE WARUNKÓW EDUKACJI.