Farbiarnia Space to czołowa przestrzeń coworkingowa i cocreatingowa z siedzibą wBielsko-Białej, która oferuje elastyczne biura klasy premium. W obszarze 2000 metrów kwadratowych, Farbiarnia łączy różnorodne osoby i branże, sprzyjając twórczości i współpracy między nimi. Przestrzenie są starannie zaprojektowane z myślą o ergonomii, nowoczesnym designie oraz najwyższej jakości technologiach, co zapewnia zdrowe i komfortowe środowisko pracy. Farbiarnia wyróżnia się nie tylko dostępem do przestrzeni biurowych, ale także bogatą ofertą wydarzeń edukacyjnych i kulturalnych, takich jak warsztaty i konferencje, które wspierają rozwój osobisty oraz networking. Organizacja inwestuje w budowanie kreatywnej społeczności, zachęcając użytkowników do współdzielenia doświadczeń oraz talentów.
W skrócie
Dostarcza elastyczne przestrzenie biurowe klasy premium.
Oferuje różnorodne opcje coworkingowe: Open LAB, Atelier, Studio, Private Office.
Organizuje wydarzenia kulturalne oraz edukacyjne, w tym warsztaty i szkolenia.
Stawia na ergonomiczne i nowoczesne wnętrza, sprzyjające twórczej pracy.
Promuje współpracę i rozwój w ramach różnorodnej społeczności użytkowników.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Farbiarnia space osiągnęła 173 634 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 173 490 zł. Pozostałe przychody to 143 zł.
Całkowite koszty wyniosły 298 758 zł.
Strata netto wyniosła 125 267 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 57 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 173 634 zł w 2023 roku.
• 165 184 zł w 2022 roku.
• 40 077 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -41 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -125 267 zł w 2023 roku.
• -169 751 zł w 2022 roku.
• -1 019 453 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Farbiarnia space wynosi 115 756 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 434 084 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 38 585 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 115 756 zł w 2023 roku.
• 110 123 zł w 2022 roku.
• 26 718 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Farbiarnia space wynosi 1,66%. To oznacza, że firma ma szansę 1,66% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,528% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,66% w 2023 roku.
• 1,01% w 2022 roku.
• 0,49% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Farbiarnia space wyniosła 992 636 zł.
a
ktywa trwałe to 870 969 zł.
a
ktywa obrotowe to 121 667 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 992 636 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 309 471 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 302 107 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 330 879 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 992 636 zł w 2023 roku.
• 1 075 288 zł w 2022 roku.
• 1 232 886 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła -45%.
Marża netto wyniosła -72%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Farbiarnia space wyniosły 2 302 107 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 992 636 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 232%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 767 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 302 107 zł w 2023 roku
• 2 259 492 zł w 2022 roku
• 2 247 339 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 232% w 2023 roku
• 210% w 2022 roku
• 182% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Farbiarnia space wykazała przychody na poziomie 173 634 zł.
Organizacja zarobiła -125 267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -125 267 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Farbiarnia space wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0002%.