SmartChina to firma, która specjalizuje się w importowaniu i eksportowaniuakcesoriów GSM oraz elektroniki użytkowej. Dzięki swojemu doświadczeniu na rynku oraz oferowanej różnorodności produktów, organizacja jest w stanie zaspokoić potrzeby zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Proces oferowania produktów jest uproszczony, co umożliwia szybkie i wygodne zakupy, a także efektywne zarządzanie stanami magazynowymi. SmartChina stawia na jakość oferowanych akcesoriów, co wyróżnia ją na tle konkurencji. W ofercie znajdują się różnorodne akcesoria GSM, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów, stanowiąc praktyczne dodatki do urządzeń mobilnych. Firmie przyświeca misja dostarczania nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań, które poprawiają komfort użytkowania technologii. SmartChina z powodzeniem prowadzi swoje działania na rynku krajowym oraz zagranicznym.
W skrócie
Import i eksport akcesoriów GSM
Oferowanie elektroniki użytkowej
Prosty proces zakupu i zarządzania magzynem
Skupienie na jakości produktów
Działalność na rynku krajowym i zagranicznym
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smartchina osiągnęła 286 004 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 285 649 zł. Pozostałe przychody to 355 zł.
Całkowite koszty wyniosły 234 749 zł.
Zysk netto wyniósł 50 900 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 95 335 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 286 004 zł w 2022 roku.
• 98 825 zł w 2021 roku.
• 11 010 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 16 967 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 50 900 zł w 2022 roku.
• 23 318 zł w 2021 roku.
• 2522 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smartchina wynosi 455 573 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
61 304 zł a 715 010 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 151 858 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 455 573 zł w 2022 roku.
• 182 284 zł w 2021 roku.
• 23 067 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smartchina wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smartchina wyniosła 158 603 zł.
a
ktywa obrotowe to 158 603 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 158 603 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 81 739 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 76 864 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 52 868 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 158 603 zł w 2022 roku.
• 72 510 zł w 2021 roku.
• 20 605 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smartchina wyniosły 76 864 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 158 603 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 76 864 zł w 2022 roku
• 41 670 zł w 2021 roku
• 13 083 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 64% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smartchina wykazała przychody na poziomie 286 004 zł.
Organizacja zarobiła 56 446 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5546 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 50 900 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1849 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5546 zł w 2022 roku
• 2409 zł w 2021 roku
• 249 zł w 2020 roku
Organizacja Smartchina wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0008%.