SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. 2. ZARZĄD UCHWAŁĄ MOŻE UPOWAŻNIĆ OSOBĘ LUB OSOBY DO DZIAŁAŃ PRAWNYCH, DZIAŁAJĄCYCH W GRANICACH UMOCOWANIA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. AKTYWIZOWANIE I INTEGROWANIE ŚRODOWISKA ROLNIKÓW I DROBNYCH PRODUCENTÓW Z TERENU SUDETÓW ŚRODKOWYCH I OKOLIC. 2. BUDOWANIE SIECI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY ROLNIKAMI, PRODUCENTAMI, PRZETWÓRCAMI, LOKALNYMI LIDERAMI W CELU WSPÓLNEJ SPRZEDAŻY I PROMOCJI PRODUKTÓW LOKALNYCH. 3. WSPIERANIE ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, ROLNICTWA ORAZ PRZETWÓRSTWA TRADYCYJNEGO I EKOLOGICZNEGO. 4. TWORZENIE MOŻLIWOŚCI WYMIANY DOŚWIADCZEŃ I POGLĄDÓW NA TEMAT ROZWOJU ZRÓWNOWAŻONEGO HANDLU I PRODUKCJI. 5. WSPIERANIE ALTERNATYWNYCH DRÓG KONTAKTU MIĘDZY INDYWIDUALNYMI ODBIORCAMI, A PRODUCENTAMI. 6. POPULARYZACJA IDEI "OD POLA DO STOŁU", SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ ORAZ KRÓTKICH ŁAŃCUCHÓW DOSTAW ŻYWNOŚCI. 7. TWORZENIE I UDOSTĘPNIANIE RÓŻNORODNYCH MIEJSC I FORM PROMOCJI, PRZETWÓRSTWA ORAZ HANDLU DLA PRODUKTÓW TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH. 8. WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA W PROMOWANIU I WSPIERANIU SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LOKALNYCH. 9. ZWIĘKSZENIE ŚWIADOMOŚCI KONSUMENCKIEJ W ZAKRESIE KRÓTKICH ŁAŃCUCHÓW DOSTAW ŻYWNOŚCI I RYNKU SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ PRODUKTU LOKALNEGO.
Branże
Opis
Promowanie lokalnych producentów w Sudetach Środkowych
Sprzedaż artykułów spożywczych przez platformę 'Z Ziemi'
Wsparcie producentów w zakresie e-commerce i dostępu do rynków
Skupienie na jakości i lokalności oferowanych wyrobów
Integracja lokalnych społeczności poprzez rozwój rynku lokalnego
promowaniu lokalnych wytwórców i ich produktów w regionie Sudetów Środkowych. Organizacja stawia na rozwój lokalnego rynku, wspierając producentów w sprzedaży ich wyrobów na platformie handlowej 'Z Ziemi'. Ta platforma umożliwia konsumentom zakup świeżych produktów i artykułów spożywczych bezpośrednio od zarejestrowanych dostawców, obejmujących takie towary jak owoce, warzywa, nabiał, mięso i produkty pszczelarskie. W szczególności, stowarzyszenie promuje lokalność i jakość oferowanych wyrobów, a także wspiera producentów w zakresie dostępu do nowoczesnych rozwiązań e-commerce, które angażują lokalne społeczności oraz wzmacniają ich aktywność gospodarczą. Działa jako pośrednik, zapewniając producentom narzędzia do efektywnej sprzedaży oraz budowania relacji z klientami. Misją stowarzyszenia jest rozwijanie lokalnej przedsiębiorczości i poprawa jakości życia mieszkańców regionu poprzez promowanie zdrowych, lokalnych produktów spożywczych.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW LOKALNYCH SUDETÓW ŚRODKOWYC