SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA JEST JEDNOOSOBOWA NIEZALEŻNIE, CZY JEST JEDEN CZY KILKU CZŁONKÓW ZARZĄDU. JEŻELI JADNAK ZOSTANIE POWOŁANY WICEPREZES DS. FINANSOWYCH, TO WTEDY REPREZENTACJA JEST DWUOSOBOWA I DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST WICEPREZES DS. FINANSOWYCH ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Healthwear osiągnęła 164 534 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 164 534 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 155 734 zł.
Zysk netto wyniósł 8800 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 54 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 164 534 zł w 2023 roku.
• 14 014 zł w 2022 roku.
• 113 701 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8800 zł w 2023 roku.
• -1229 zł w 2022 roku.
• -21 308 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Healthwear wynosi 346 503 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
87 997 zł a 1 075 281 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 115 501 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 346 503 zł w 2023 roku.
• 204 952 zł w 2022 roku.
• 75 801 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Healthwear wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,070% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2023 roku.
• 0,27% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Healthwear wyniosła 1 076 363 zł.
a
ktywa trwałe to 1 043 933 zł.
a
ktywa obrotowe to 32 430 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 076 416 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 268 820 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 807 595 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 358 805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 076 416 zł w 2023 roku.
• 1 162 276 zł w 2022 roku.
• 1 188 733 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Healthwear wyniosły 807 595 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 076 416 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 269 198 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 807 595 zł w 2023 roku
• 901 464 zł w 2022 roku
• 1 201 691 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Healthwear wykazała przychody na poziomie 164 534 zł.
Organizacja zarobiła 8800 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8800 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Healthwear wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0009%.