Organizacja Cgm coffeeshop osiągnęła 37 377 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 37 377 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 480 zł.
Zysk netto wyniósł 7897 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 18 688 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 37 377 zł w 2022 roku.
• 171 437 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7897 zł w 2022 roku.
• -9388 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cgm coffeeshop wynosi 66 637 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
10 132 zł a 110 556 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 33 319 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 66 637 zł w 2022 roku.
• 118 501 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cgm coffeeshop wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,037% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cgm coffeeshop wyniosła 74 551 zł.
a
ktywa obrotowe to 74 551 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 74 551 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 509 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 042 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 74 551 zł w 2022 roku.
• 68 660 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 33%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cgm coffeeshop wyniosły 61 042 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 74 551 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 042 zł w 2022 roku
• 63 047 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cgm coffeeshop wykazała przychody na poziomie 37 377 zł.
Organizacja zarobiła 8137 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 240 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7897 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 120 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 240 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Cgm coffeeshop wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0001%.