WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SPÓŁKI BĘDZIE JEDNOOSOBOWA, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, PRZY CZYM W PRZYPADKU POWOŁANIA DYREKTORA FINANSOWEGO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DYREKTORA FINANSOWEGO DZIAŁAJĄCEGO WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Organizacja Consumer intelligence osiągnęła 1 940 325 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 760 964 zł. Pozostałe przychody to 179 361 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 871 349 zł.
Strata netto wyniosła 110 386 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 646 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 940 325 zł w 2023 roku.
• 1 663 647 zł w 2022 roku.
• 257 515 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -36 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -110 386 zł w 2023 roku.
• -408 638 zł w 2022 roku.
• -6416 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Consumer intelligence wynosi 2 601 885 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 977 785 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 867 295 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 601 885 zł w 2023 roku.
• 2 474 920 zł w 2022 roku.
• 1 673 540 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Consumer intelligence wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,53% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Consumer intelligence wyniosły 1 772 059
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 29 590 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Consumer intelligence wyniosła 2 688 145 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 212 618 zł.
a
ktywa obrotowe to 475 527 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 688 145 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 744 446 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 943 699 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 896 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 688 145 zł w 2023 roku.
• 2 792 143 zł w 2022 roku.
• 2 055 988 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Consumer intelligence wyniosły 943 699 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 688 145 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 314 566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 943 699 zł w 2023 roku
• 971 047 zł w 2022 roku
• 53 505 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Consumer intelligence wykazała przychody na poziomie 1 940 325 zł.
Organizacja zarobiła -110 386 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -110 386 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku