Szeroka gama produktów spożywczych i przemysłowych
Usługi online z możliwością zakupów i doradztwa
Programy wsparcia dla pracowników i lokalnych społeczności
Uwzględnianie różnorodności i inkluzyjności w polityce zatrudnienia
produktów i usług zarówno w sklepach, jak i online. Organizacja posiada rozbudowaną strukturę, obejmującą różnorodne działy, takie jak sprzedaż detaliczna, magazynowanie, technologia globalna oraz finanse. Tesco stawia na różnorodność i inkluzyjność w miejscu pracy, co potwierdzają liczne wyróżnienia, w tym regularne pojawianie się na listach najlepszych pracodawców w zakresie zatrudniania kobiet oraz wspierania społeczności LGBTQ+. Misją Tesco jest zapewnienie wyjątkowych doświadczeń zakupowych oraz tworzenie wartości dla swoich klientów, pracowników i społeczności, w których działa. Sklepy Tesco w różnych krajach, takich jak Polska, Czechy czy Węgry, są dostosowane do lokalnych potrzeb i preferencji, oferując lokalnie popularne produkty oraz usługi, takie jak Tesco Mobile i Tesco Bank. Organizacja z sukcesem implementuje rozwiązania technologiczne, aby poprawić wygodę zakupów online, a także prowadzi programy edukacyjne i stażowe dla młodych ludzi, wspierając rozwój kariery swoich pracowników.