SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO- JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO- DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
GAMING TECH ESPORTS MEDIA to firma zajmująca się działalnością w obszarzetechnologii gier oraz mediów esports. Specjalizuje się w wydawaniu magazynów, w tym renomowanych tytułów takich jak CD-Action i PC Format, które cieszą się dużym uznaniem wśród miłośników gier komputerowych. GTEM nie tylko publikuje czasopisma, ale również intensywnie rozwija działalność w zakresie digitalizacji, tworząc nowe platformy internetowe, w tym cdaction.pl i pcformat.pl, które będą dostępne na rynku pod koniec 2021 roku. Kolejnym istotnym aspektem działania firmy jest budowanie i zarządzanie społecznościami związanymi z grami, co zostało zaakcentowane w koncepcji Community Villa. Oprócz tego, firma angażuje się w Ventures CD-Action, mające na celu przejęcia i inwestycje w obszarach technologii, gamingu oraz esports, co podkreśla zróżnicowane podejście do wzrostu i rozwoju. GTEM, z siedzibą w Gdańsku i biurem w Warszawie, skupia się na synergii i współpracy między swoimi projektami oraz różnorodnymi firmami z branży.
W skrócie
Wydawanie magazynów CD-Action i PC Format
Rozwój platform internetowych dla graczy
Budowanie i zarządzanie społecznościami gamingowymi
Inwestycje w technologie, esports i gaming
Strategiczne przejęcia i rozwój w obszarze mediów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gaming tech esports media osiągnęła 5 364 395 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 363 806 zł. Pozostałe przychody to 589 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 955 019 zł.
Strata netto wyniosła 591 213 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 682 197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 364 395 zł w 2021 roku.
• 1 584 039 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -295 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -591 213 zł w 2021 roku.
• -84 383 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gaming tech esports media wynosi 4 082 143 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 13 410 987 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 041 072 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 082 143 zł w 2021 roku.
• 1 142 739 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gaming tech esports media wynosi 1,44%. To oznacza, że firma ma szansę 1,44% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,683% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,44% w 2021 roku.
• 0,33% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gaming tech esports media wyniosła 2 256 859 zł.
a
ktywa trwałe to 706 531 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 550 328 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 256 859 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 674 507 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 582 352 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 128 429 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 256 859 zł w 2021 roku.
• 2 130 957 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -88%.
Marża operacyjna wyniosła -12%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gaming tech esports media wyniosły 1 582 352 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 256 859 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 791 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 582 352 zł w 2021 roku
• 2 015 340 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2021 roku
• 95% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gaming tech esports media wykazała przychody na poziomie 5 364 395 zł.
Organizacja zarobiła -507 511 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 83 702 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -591 213 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 41 851 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 83 702 zł w 2021 roku
• 8044 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku