Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Adres
UL. KS. AUGUSTYNA KORDECKIEGO, 6
Rozpoczęcie działalności
2020-04-24
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
dominika.strehlke@fundacjatukultura.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH Z WYJĄTKIEM MAJĄTKOWYCH SKŁADAĆ MOŻE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE PO KONSULTACJI I POROZUMIENIU Z PREZESEM ZARZĄDU. KONSULTACJE I POROZUMIENIA MUSZĄ MIEĆ FORMĘ , PISEMNĄ. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZESA.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
¤ WSPIERANIE WSZYSTKICH DZIEDZIN SZTUKI I WSZELKIEJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ; ¤ PROMOCJA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, ARTYSTYCZNEJ I OŚWIATOWEJ; ¤ INICJOWANIE, ORGANIZOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ SŁUŻĄCYCH ROZWOJOWI KULTURY, SZTUKI I EDUKACJI; ¤ WSPIERANIE I INICJOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ MAJĄCYCH NA CELU WZROST ŚWIADOMOŚCI DZIEDZICTWA KULTUROWEGO W POLSCE I NA ŚWIECIE; ¤ ROZWÓJ ŚWIADOMOŚCI NARODOWEJ, OBYWATELSKIEJ I KULTUROWEJ; ¤ WSPIERANIE TWÓRCÓW I TWORZENIE WARUNKÓW ROZWOJU TWÓRCZOŚCI MŁODEGO POKOLENIA, ZARÓWNO PROFESJONALNYCH JAK I AMATORÓW; ¤ POBUDZANIE TWÓRCZEGO RUCHU W ŚRODOWISKACH NIEPROFESJONALNYCH TWÓRCÓW KULTURY; ¤ WSPIERANIE INICJATYW LOKALNYCH SŁUŻĄCYCH POWSTAWANIU SZTUKI I KULTURY; ¤ PROMOCJA I POPULARYZACJA NOWYCH ZJAWISK I IDEI W KULTURZE; ¤ PROMOCJA MŁODYCH TALENTÓW; ¤ ROZWÓJ CZYTELNICTWA I CZASOPIŚMIENNICTWA; ¤ DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB W WIEKU EMERYTALNYM; ¤ DZIAŁALNOŚĆ PROMUJĄCA WARTOŚCI KULTURY W ŻYCIU CZŁOWIEKA; ¤ DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ INNOWACYJNOŚCI; ¤ DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA POLEGAJĄCA NA WSPARCIU MERYTORYCZNYM I FINANSOWYM OSÓB POTRZEBUJĄCYCH; ¤ DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ KULTUROWY; ¤ PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU, JEŻELI DZIAŁALNOŚĆ TA BĘDZIE DOTYCZYĆ DZIAŁAŃ NA RZECZ REALIZACJI CELÓW FUNDACJI; ¤ WSPIERANIE KULTURY W POLSCE I NA ŚWIECIE; ¤ PROMOCJA POLSKI NA ŚWIECIE.