CUSTOMER SATISFACTION AI to nowoczesna platforma zarządzania dowodami społecznymi,znana jako Rating Captain. Oferuje unikalne rozwiązania skoncentrowane na autentycznych recenzjach produktów, rzetelnych danych oraz dostosowywaniu e-commerce. Kluczowym atutem tej organizacji jest możliwość wzmacniania zaufania wśród klientów poprzez zbieranie i zarządzanie recenzjami, co przyczynia się do wzrostu sprzedaży i lojalności klientów. Rating Captain zapewnia kompleksową obsługę klienta przez całą dobę oraz przestrzega norm GDPR, co podkreśla ich zaangażowanie w bezpieczeństwo danych. Do tej pory zebrali ponad 23 miliony rzeczywistych recenzji, co stanowi świadectwo skuteczności ich działań. W ofercie znajdują się zintegrowane usługi takie jak UGC (User Generated Content), integracja z systemami e-commerce i CRM oraz narzędzia do analizy danych, co pozwala na efektywne wprowadzenie innowacji w procesie sprzedaży. Dodatkowo, Rating Captain regularnie publikuje artykuły, które dostarczają wiedzy na temat recenzji, ocen i marketingu internetowego, pomagając klientom optymalizować ich operacje.
W skrócie
Zarządzanie autentycznymi recenzjami produktów
Integracja z e-commerce i CRM
Zapewnienie 24/7 wsparcia dla klientów
Zbiór ponad 23 milionów recenzji
Zgodność z regulacjami GDPR
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Customer satisfaction ai osiągnęła 960 745 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 959 390 zł. Pozostałe przychody to 1355 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 638 078 zł.
Strata netto wyniosła 678 688 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 240 186 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 960 745 zł w 2023 roku.
• 449 129 zł w 2022 roku.
• 263 257 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -169 672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -678 688 zł w 2023 roku.
• -648 515 zł w 2022 roku.
• -50 788 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customer satisfaction ai wynosi 640 497 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 401 862 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 160 124 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 640 497 zł w 2023 roku.
• 299 419 zł w 2022 roku.
• 221 598 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customer satisfaction ai wynosi 3,05%. To oznacza, że firma ma szansę 3,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,742% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,05% w 2023 roku.
• 1,86% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Customer satisfaction ai wyniosła 720 520 zł.
a
ktywa trwałe to 3902 zł.
a
ktywa obrotowe to 716 618 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 720 520 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -265 746 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 986 266 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 180 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 720 520 zł w 2023 roku.
• 453 764 zł w 2022 roku.
• 469 097 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -94%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 255%.
Marża operacyjna wyniosła -69%.
Marża netto wyniosła -71%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 63.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Customer satisfaction ai wyniosły 986 266 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 720 520 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 137%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 246 566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 986 266 zł w 2023 roku
• 540 821 zł w 2022 roku
• 407 639 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 137% w 2023 roku
• 119% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Customer satisfaction ai wykazała przychody na poziomie 960 745 zł.
Organizacja zarobiła -678 688 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -678 688 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku