Organizacja Master brands osiągnęła 42 701 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 42 701 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 104 178 zł.
Strata netto wyniosła 61 476 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 42 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 42 701 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -61 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -61 476 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Master brands wynosi 28 467 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 106 753 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 467 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 467 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Master brands wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,127% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Master brands wyniosła 369 830 zł.
a
ktywa trwałe to 25 542 zł.
a
ktywa obrotowe to 344 288 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 369 830 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -56 476 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 426 306 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 369 830 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 369 830 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 109%.
Marża operacyjna wyniosła -144%.
Marża netto wyniosła -144%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 108.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -144 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -144 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Master brands wyniosły 426 306 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 369 830 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 115%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 426 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 426 306 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 115% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Master brands wykazała przychody na poziomie 42 701 zł.
Organizacja zarobiła -61 476 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -61 476 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku