Organizacja Key global brands osiągnęła 44 020 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 44 000 zł. Pozostałe przychody to 20 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6679 zł.
Zysk netto wyniósł 37 321 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 11 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 44 020 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 581 114 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9330 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 321 zł w 2023 roku.
• -7941 zł w 2022 roku.
• -21 299 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Key global brands wynosi 188 441 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9811 zł a 522 494 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 47 110 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 188 441 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 387 409 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Key global brands wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Key global brands wyniosła 123 864 zł.
a
ktywa obrotowe to 123 864 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 123 864 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 081 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 110 783 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 123 864 zł w 2023 roku.
• 86 598 zł w 2022 roku.
• 94 135 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 285%.
Marża operacyjna wyniosła 86%.
Marża netto wyniosła 85%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 71.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Key global brands wyniosły 110 783 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 123 864 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 696 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 110 783 zł w 2023 roku
• 110 838 zł w 2022 roku
• 110 434 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2023 roku
• 128% w 2022 roku
• 117% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Key global brands wykazała przychody na poziomie 44 020 zł.
Organizacja zarobiła 37 321 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 321 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 20 zł w 2021 roku