SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNO-KULTURALNO-BADAWCZA, SZCZEGÓLNIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁAŃ O CHARAKTERZE: 1. EDUKACYJNYM, DOTYCZĄCYM POPKULTURY, KULTURY WSPÓŁCZESNEJ, KULTURY CYFROWEJ, WYCHOWANIA I CODZIENNOŚCI - ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM TEMATYKI GIER WIDEO ORAZ INNYCH TEKSTÓW KULTURY WRAZ Z ICH KONOTACJAMI Z ROZWOJEM, FUNKCJONOWANIEM JEDNOSTEK I SPOŁECZEŃSTWA; 2. KULTURALNYM, DOTYCZĄCYM RÓŻNYCH INKARNACJI POPKULTURY, KULTURY WSPÓŁCZESNEJ, KULTURY CYFROWEJ ORAZ ICH RELACJI Z DOŚWIADCZENIEM CODZIENNOŚCI W RÓŻNYCH SFERACH ŻYCIA CZŁOWIEKA; 3. BADAWCZYM, DOTYCZĄCYM TEMATYKI POPKULTURY, KULTURY WSPÓŁCZESNEJ I CYFROWEJ, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM BADANIA TEKSTÓW KULTURY (ZWŁASZCZA GIER WIDEO), CODZIENNOŚCI JAK I ZJAWISK, Z KTÓRYMI TE WCHODZĄ W RELACJE.
Branże
Opis
Badania wpływu gier wideo na społeczeństwo i kulturę
Organizacja seminariów i warsztatów edukacyjnych
Publikacja artykułów i materiałów naukowych
Zachęcanie do odpowiedzialnego korzystania z gier
Prowadzenie projektów badawczych dotyczących emocji związanych z graniem
wideo oraz ich wpływie na różne aspekty życia społecznego, kultury i edukacji. Celem fundacji jest analiza oraz promowanie zrozumienia roli, jaką nowoczesne media, zwłaszcza gry, odgrywają w kształtowaniu społeczeństwa oraz sposobów, w jakie mogą wspierać emancypację jednostki. Inicjatywa Nox gromadzi grupę badaczy, którzy są zaangażowani w prowadzenie różnorodnych projektów badawczych, seminariów i warsztatów. Fundacja oferuje też dostęp do publikacji, artykułów i materiałów edukacyjnych, które mogą być cennym źródłem wiedzy dla studentów, nauczycieli oraz wszystkich zainteresowanych tematyką gier komputerowych. Inicjatywa Nox szczególnie kładzie nacisk na edukację i odpowiedzialne korzystanie z gier, co realizują poprzez organizację podcastów, spotkań oraz warsztatów, a także publikowanie wyników badań dotyczących emocji i doświadczeń związanych z grami. Historia fundacji to także bogaty zbiór artykułów naukowych i mniej formalnych tekstów, które ukazują różnorodność podejść do analizowania fenomenu gier wideo.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki