Organizacja Czar-media agencja reklamowo wydawnicza osiągnęła 139 453 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 139 453 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 79 028 zł.
Zysk netto wyniósł 60 425 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 139 453 zł w 2023 roku.
• 102 702 zł w 2022 roku.
• 777 946 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 60 425 zł w 2023 roku.
• 35 038 zł w 2022 roku.
• 190 680 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Czar-media agencja reklamowo wydawnicza wynosi 411 241 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
76 572 zł a 845 952 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 82 248 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 411 241 zł w 2023 roku.
• 238 649 zł w 2022 roku.
• 1 454 152 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Czar-media agencja reklamowo wydawnicza wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Czar-media agencja reklamowo wydawnicza wyniosła 142 287 zł.
a
ktywa trwałe to 106 055 zł.
a
ktywa obrotowe to 36 232 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 142 287 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 102 096 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 40 190 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 28 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 142 287 zł w 2023 roku.
• 70 196 zł w 2022 roku.
• 236 987 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 48%.
Marża netto wyniosła 43%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Czar-media agencja reklamowo wydawnicza wyniosły 40 190 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 142 287 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 40 190 zł w 2023 roku
• 30 157 zł w 2022 roku
• 6585 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Czar-media agencja reklamowo wydawnicza wykazała przychody na poziomie 139 453 zł.
Organizacja zarobiła 63 912 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3487 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 60 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 697 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3487 zł w 2023 roku
• 5982 zł w 2022 roku
• 18 912 zł w 2021 roku
Organizacja Czar-media agencja reklamowo wydawnicza wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.