OV REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000818637
NIP
7123396602
REGON
385055327

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
14 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
107 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-8 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
71 tys.
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. SUDECKA, 81
Kod pocztowy
20-867
Rejestracja
2019-12-11
Rozpoczęcie działalności
2019-12-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://ovreklama.pl/
Email
biuro@ovreklama.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
OV Reklama to firma działająca na polskim rynku od 2017 roku, która skupia w swoichszeregach zespół doświadczonych specjalistów w obszarze mediów. Organizacja oferuje szeroki wachlarz usług, które są dostosowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i do przedsiębiorstw różnej wielkości, w tym dużych koncernów. OV Reklama kładzie duży nacisk na partnerskie podejście do współpracy, co przekłada się na zaufanie i zadowolenie klientów. W ofertę firmy wchodzą różnorodne usługi, takie jak fotografia produktowa, video promocyjne, grafika, branding, wizualizacje 3D czy projekty oklejania pojazdów. Wysoka jakość działań OV Reklama opiera się na oryginalności oraz umiejętności dostosowywania się do najnowszych trendów w reklamie, co sprawia, że ​​każda realizacja jest unikalna i przemyślana. Dzięki konsekwentnej pracy nad poprawą jakości swoich usług, firma zdobywa coraz większe grono stałych klientów, ceniących sobie profesjonalizm oraz długotrwałą współpracę.
W skrócie
  • Fotografia produktowa i okolicznościowa
  • Produkcja video promocyjnego i teledysków
  • Grafika 3D, branding i rebranding
  • Wizualizacje 3D/VR
  • Projekty oklejania pojazdów i dronowe usługi fotograficzne

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ov reklama osiągnęła 107 184 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 107 184 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 114 885 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 7700 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 107 184 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 107 184 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7700 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7700 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ov reklama wynosi 71 456 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 267 961 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 67 706 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 71 456 zł w 2020 roku.
• 3750 zł w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ov reklama wyniosła 13 657 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 13 657 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 657 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -2700 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8657 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 657 zł w 2020 roku.
• 5000 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -56%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 285%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -56.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 285.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ov reklama wyniosły 16 357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 657 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 120%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 357 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 357 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 119.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 120% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ov reklama wykazała przychody na poziomie 107 184 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -7700 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7700 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ov reklama wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Działalność fotograficzna".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ochnio Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wijatkowski Maciej posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do OV REKLAMA