Projekty oklejania pojazdów i dronowe usługi fotograficzne
OV Reklama to firma działająca na polskim rynku od 2017 roku, która skupia w swoich szeregach zespół doświadczonych specjalistów w obszarze mediów. Organizacja oferuje szeroki wachlarz usług, które są dostosowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i do przedsiębiorstw różnej wielkości, w tym dużych koncernów. OV Reklama kładzie duży nacisk na partnerskie podejście do współpracy, co przekłada się na zaufanie i zadowolenie klientów. W ofertę firmy wchodzą różnorodne usługi, takie jak fotografia produktowa, video promocyjne, grafika, branding, wizualizacje 3D czy projekty oklejania pojazdów. Wysoka jakość działań OV Reklama opiera się na oryginalności oraz umiejętności dostosowywania się do najnowszych trendów w reklamie, co sprawia, że każda realizacja jest unikalna i przemyślana. Dzięki konsekwentnej pracy nad poprawą jakości swoich usług, firma zdobywa coraz większe grono stałych klientów, ceniących sobie profesjonalizm oraz długotrwałą współpracę.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ov reklama osiągnęła 107 184 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 107 184 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 114 885 zł.
Strata netto wyniosła 7700 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 107 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 107 184 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -7700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7700 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ov reklama wynosi -8 tys. zł.
EBITDA Ov reklama wynosi -8 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ov reklama wynosi 71 456 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 267 961 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 67 706 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 71 456 zł w 2020 roku.
• 3750 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ov reklama wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 10 121
zł.
Koszty operacyjne Ov reklama wyniosły 114 863
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 121 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 10 121 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ov reklama wyniosła 13 657 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 657 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 657 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2700 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 357 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8657 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 657 zł w 2020 roku.
• 5000 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 285%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -56.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 285.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ov reklama wyniosły 16 357 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 657 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 120%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 357 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 119.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 120% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ov reklama wykazała przychody na poziomie 107 184 zł.
Organizacja zarobiła -7700 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7700 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku