Organizacja Juba marketing & event osiągnęła 21 995 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 995 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 042 zł.
Strata netto wyniosła 46 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 995 zł w 2022 roku.
• 18 100 zł w 2021 roku.
• 31 258 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -15 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -46 zł w 2022 roku.
• -8708 zł w 2021 roku.
• -17 043 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Juba marketing & event wynosi 18 414 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 54 988 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6138 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 414 zł w 2022 roku.
• 15 817 zł w 2021 roku.
• 24 589 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Juba marketing & event wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Juba marketing & event wyniosła 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5000 zł w 2022 roku.
• 16 780 zł w 2021 roku.
• 16 740 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 11 780 zł w 2021 roku
• 11 740 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Juba marketing & event wykazała przychody na poziomie 21 995 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku