JUBA MARKETING & EVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000818395
NIP
4970090431
REGON
385044594

Podsumowanie

aktywa
5 tys.
przychód
22 tys.
zysk
-46
wartość firmy
18 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBUSKIE
Miejscowość
KUŹNICA GŁOGOWSKA
Adres
, 15
Kod pocztowy
67-410
Rejestracja
2019-12-10
Rozpoczęcie działalności
2019-12-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
justynak1@o2.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Juba marketing & event osiągnęła 21 995 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 995 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 042 zł.
Strata netto wyniosła 46 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 995 zł w 2022 roku.
• 18 100 zł w 2021 roku.
• 31 258 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -15 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -46 zł w 2022 roku.
• -8708 zł w 2021 roku.
• -17 043 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Juba marketing & event wynosi 18 414 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 54 988 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6138 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 414 zł w 2022 roku.
• 15 817 zł w 2021 roku.
• 24 589 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Juba marketing & event wyniosła 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5000 zł w 2022 roku.
• 16 780 zł w 2021 roku.
• 16 740 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 11 780 zł w 2021 roku
• 11 740 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Juba marketing & event wykazała przychody na poziomie 21 995 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Juba marketing & event wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 12% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Baumann Sławomir posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Baumann Justyna posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.