GRUPA MULTIPRODUKT specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań dlabudownictwa, szczególnie w zakresie tarasów drewnianych oraz kompozytowych. Oferta obejmuje szeroki wybór produktów, takich jak deski tarasowe, elewacje drewniane i systemy kompozytowe, które łączą nowoczesną technologię z aspektami ekologicznymi. Misją firmy jest promocja innowacyjnych rozwiązań w architekturze, przyczyniając się jednocześnie do ochrony środowiska. Współpraca z renomowanymi producentami, takimi jak Twinson, Rehau, Plastivan, Werzalit, oraz Ultrashield, zapewnia najwyższą jakość materiałów. Firma zachęca również do skorzystania z profesjonalnych usług montażowych, które są dostępne na terenie całego kraju, przez co klienci mogą liczyć na kompleksową obsługę. Dodatkowo, GRUPA MULTIPRODUKT kładzie duży nacisk na satysfakcję klienta, co potwierdzają liczne realizacje w różnorodnych lokalizacjach, takich jak tarasy przy basenach czy na patio.
W skrócie
Produkcja tarasów drewnianych i kompozytowych
Szeroka gama materiałów, w tym elewacje drewniane
Profesjonalny montaż na terenie całej Polski
Współpraca z wiodącymi producentami w branży
Eko- i trwałe rozwiązania budowlane
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grupa multiprodukt osiągnęła 2 393 130 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 393 127 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 391 266 zł.
Zysk netto wyniósł 1862 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 598 282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 393 130 zł w 2023 roku.
• 2 582 619 zł w 2022 roku.
• 3 662 143 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1862 zł w 2023 roku.
• -14 410 zł w 2022 roku.
• 375 102 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa multiprodukt wynosi 1 911 540 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
18 617 zł a 5 982 825 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 477 885 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 911 540 zł w 2023 roku.
• 2 029 023 zł w 2022 roku.
• 4 259 921 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa multiprodukt wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa multiprodukt wyniosła 475 715 zł.
a
ktywa obrotowe to 475 715 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 475 715 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 411 565 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 64 151 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 118 929 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 475 715 zł w 2023 roku.
• 412 708 zł w 2022 roku.
• 505 970 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa multiprodukt wyniosły 64 151 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 475 715 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 64 151 zł w 2023 roku
• 3005 zł w 2022 roku
• 81 858 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa multiprodukt wykazała przychody na poziomie 2 393 130 zł.
Organizacja zarobiła 2837 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 975 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1862 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 34% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 244 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 975 zł w 2023 roku
• 21 zł w 2022 roku
• 37 228 zł w 2021 roku
Organizacja Grupa multiprodukt wykazała zysk netto większy niż 36% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 47% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 36% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 47% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.