Organizacja Jm marketing services osiągnęła 18 051 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 17 293 zł. Pozostałe przychody to 758 zł.
Całkowite koszty wyniosły 227 576 zł.
Strata netto wyniosła 210 283 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7157 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 051 zł w 2020 roku.
• 10 894 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -178 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -210 283 zł w 2020 roku.
• -31 825 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jm marketing services wynosi 12 034 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 45 128 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4772 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 034 zł w 2020 roku.
• 7263 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Jm marketing services wynosi 0,53%. To oznacza, że firma ma szansę 0,53% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,449% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,53% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Jm marketing services wyniosła 256 035 zł.
a
ktywa obrotowe to 256 035 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 256 035 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -237 108 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 493 143 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -84 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 256 035 zł w 2020 roku.
• 340 948 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -82%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 89%.
Marża operacyjna wyniosła -1,220%.
Marża netto wyniosła -1,165%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -72.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -931.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -872.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Jm marketing services wyniosły 493 143 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 256 035 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 193%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 125 371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 493 143 zł w 2020 roku
• 367 773 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 84.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 193% w 2020 roku
• 108% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Jm marketing services wykazała przychody na poziomie 18 051 zł.
Organizacja zarobiła -210 283 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -210 283 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku