SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SKŁADA SIĘ OD 1 DO 4 CZŁONKÓW. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Service bus & truck osiągnęła 2 021 280 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 021 280 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 943 305 zł.
Zysk netto wyniósł 77 975 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 505 320 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 021 280 zł w 2023 roku.
• 2 857 267 zł w 2022 roku.
• 1 735 631 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 77 975 zł w 2023 roku.
• 609 395 zł w 2022 roku.
• 56 504 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Service bus & truck wynosi 100 tys. zł.
EBITDA Service bus & truck wynosi 147 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Service bus & truck wynosi 2 401 641 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
742 222 zł a 5 053 200 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 600 410 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 401 641 zł w 2023 roku.
• 5 026 163 zł w 2022 roku.
• 1 609 799 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Service bus & truck wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 686 599
zł.
Koszty operacyjne Service bus & truck wyniosły 1 920 943
zł.
Wynagrodzenia stanowią 36%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
171 650 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 686 599 zł w 2023 roku
• 558 295 zł w 2022 roku
• 393 331 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
36% w 2023 roku
•
26% w 2022 roku
•
24% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Service bus & truck wyniosła 1 195 290 zł.
a
ktywa trwałe to 223 990 zł.
a
ktywa obrotowe to 971 300 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 195 290 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 989 629 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 205 661 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 298 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 195 290 zł w 2023 roku.
• 2 272 361 zł w 2022 roku.
• 688 942 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Service bus & truck wyniosły 205 661 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 195 290 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 205 661 zł w 2023 roku
• 1 360 707 zł w 2022 roku
• 386 683 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 60% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Service bus & truck wykazała przychody na poziomie 2 021 280 zł.
Organizacja zarobiła 100 011 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 036 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 77 975 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5509 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 036 zł w 2023 roku
• 62 535 zł w 2022 roku
• 6797 zł w 2021 roku
Organizacja Service bus & truck wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kotecki Marian
posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Goll Rafał
posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.