Opis działalności:Local Marketing to firma specjalizująca się w optymalizacji wizytówek Google Maps...dla lokalnych przedsiębiorstw. Poprzez skuteczne prowadzenie profili firmowych na Google, pomagają klientom zwiększyć widoczność, przyciągnąć nowych klientów, budować silną markę i zdobyć zaufanie odbiorców. Dzięki ich profesjonalnej pomocy, wizytówki stają się bardziej atrakcyjne i kompletne, co jest kluczowe w dobie, gdy większość użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych do wyszukiwania lokalnych usług. Misją Local Marketing jest promowanie nowego sposobu prowadzenia biznesu lokalnego oraz wsparcie przedsiębiorców poprzez zaawansowane narzędzia marketingu cyfrowego. Firma podchodzi indywidualnie do każdego zlecenia, analizując lokalny rynek i potrzeby klientów, co pozwala na dostosowanie strategii do konkretnej działalności. Oferując kompleksową obsługę, Local Marketing zajmuje się wszelkimi formalnościami na miejscu u klienta. Zatrudniając wysokiej klasy specjalistów, firma gwarantuje spektakularne efekty, a dodatkowo zapewnia ochronę prawną związaną z wizytówkami Google. Dzięki doświadczeniu oraz zaangażowaniu, Local Marketing skutecznie pozycjonuje firmy na mapach Google, co przekłada się na wzrost ruchu, większą rozpoznawalność i zaufanie lokalnych klientów. Główne wartości, jakimi kieruje się firma, to profesjonalizm, zaangażowanie oraz dążenie do nieustannego rozwoju swoich klientów.
W skrócie
Optymalizacja wizytówek Google Maps dla lokalnych firm.
Zwiększenie widoczności i ruchu na stronach klientów.
Indywidualne podejście do każdego zlecenia.
Zapewnienie ochrony prawnej wizytówek Google.
Profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Local marketing osiągnęła 635 546 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 635 546 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 597 915 zł.
Zysk netto wyniósł 37 631 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 211 849 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 635 546 zł w 2022 roku.
• 890 628 zł w 2021 roku.
• 751 080 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 631 zł w 2022 roku.
• -121 859 zł w 2021 roku.
• -11 799 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Local marketing wynosi 574 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 588 864 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 191 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 574 221 zł w 2022 roku.
• 593 752 zł w 2021 roku.
• 500 720 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Local marketing wyniosła 54 161 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 161 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 161 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -91 027 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 145 188 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 161 zł w 2022 roku.
• 2708 zł w 2021 roku.
• 27 861 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 69%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -41%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Local marketing wyniosły 145 188 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 161 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 268%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 145 188 zł w 2022 roku
• 131 366 zł w 2021 roku
• 34 660 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 268% w 2022 roku
• 4850% w 2021 roku
• 124% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Local marketing wykazała przychody na poziomie 635 546 zł.
Organizacja zarobiła 37 631 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 631 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 702 zł w 2020 roku