LOCAL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000798554
NIP
8961588636
REGON
384096175

Podsumowanie

aktywa
54 tys.
przychód
636 tys.
zysk
38 tys.
wartość firmy
574 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. SWOBODNA, 1
Kod pocztowy
50-088
Rejestracja
2019-08-08
Rozpoczęcie działalności
2019-08-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.local-marketing.pl
Email
kontakt@local-marketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis działalności: Local Marketing to firma specjalizująca się w optymalizacji wizytówek Google Maps ...
W skrócie
  • Optymalizacja wizytówek Google Maps dla lokalnych firm.
  • Zwiększenie widoczności i ruchu na stronach klientów.
  • Indywidualne podejście do każdego zlecenia.
  • Zapewnienie ochrony prawnej wizytówek Google.
  • Profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Local marketing osiągnęła 635 546 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 635 546 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 597 915 zł.
Zysk netto wyniósł 37 631 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 211 849 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 635 546 zł w 2022 roku.
• 890 628 zł w 2021 roku.
• 751 080 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 12 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 631 zł w 2022 roku.
• -121 859 zł w 2021 roku.
• -11 799 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Local marketing wynosi 574 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 588 864 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 191 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 574 221 zł w 2022 roku.
• 593 752 zł w 2021 roku.
• 500 720 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Local marketing wyniosła 54 161 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 161 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 161 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -91 027 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 145 188 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 161 zł w 2022 roku.
• 2708 zł w 2021 roku.
• 27 861 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 69%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -41%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Local marketing wyniosły 145 188 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 161 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 268%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 145 188 zł w 2022 roku
• 131 366 zł w 2021 roku
• 34 660 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 268% w 2022 roku
• 4850% w 2021 roku
• 124% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Local marketing wykazała przychody na poziomie 635 546 zł.
Organizacja zarobiła 37 631 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 631 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 702 zł w 2020 roku

Organizacja Local marketing wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rubin Adam posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Rubin Lilla posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 18.04.2023 jest Rubin Adam kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.03.2022 do 18.04.2023 była Rubin Lilla kontrolująca 55% udziałów.
W okresie od 08.08.2019 do 02.03.2022 najwięcej udziałów posiadała Rubin Lilla . Jej udziały w tym czasie wynosiły 60%.