Artykuły o sztucznej inteligencji, Big Data, automatyzacji
Porady dla przedsiębiorców
Analizy rynku półprzewodników i sektora IT
Informacje o start-upach i trendach technologicznych
Brandsit to polski portal technologiczno-biznesowy, który dostarcza najnowsze wiadomości na temat innowacyjnych technologii, start-upów oraz różnorodnych aspektów prowadzenia biznesu. Specjalizując się w tematyce związanej z nowoczesnymi technologiami, portal porusza szereg zagadnień, takich jak sztuczna inteligencja, Big Data, automatyzacja czy bezpieczeństwo w Internecie. Brandsit jest także źródłem użytecznych poradników, które pomagają przedsiębiorcom w dostosowaniu się do szybko zmieniającej się rzeczywistości rynkowej. Wśród jego artykułów można znaleźć analizy dotyczące rynku półprzewodników, przemyśle kosmicznym oraz aktualnych trendów w branży IT. Brandsit odgrywa istotną rolę w polskim ekosystemie technologicznym, prezentując zarówno lokalne, jak i globalne wydarzenia w sektorze nowych technologii oraz biznesu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brands stream osiągnęła 122 814 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 122 813 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 141 046 zł.
Strata netto wyniosła 18 234 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 30 704 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 122 814 zł w 2023 roku.
• 166 551 zł w 2022 roku.
• 186 858 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -18 234 zł w 2023 roku.
• 26 950 zł w 2022 roku.
• -12 623 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brands stream wynosi -17 tys. zł.
EBITDA Brands stream wynosi -15 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands stream wynosi 115 455 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 307 036 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 864 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 115 455 zł w 2023 roku.
• 266 514 zł w 2022 roku.
• 152 042 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brands stream wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 14 073
zł.
Koszty operacyjne Brands stream wyniosły 140 268
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3518 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 14 073 zł w 2023 roku
• 9973 zł w 2022 roku
• 25 060 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
•
13% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brands stream wyniosła 76 762 zł.
a
ktywa trwałe to 2225 zł.
a
ktywa obrotowe to 74 537 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 762 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 44 771 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 991 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 191 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 762 zł w 2023 roku.
• 107 493 zł w 2022 roku.
• 77 024 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -41%.
Marża operacyjna wyniosła -14%.
Marża netto wyniosła -15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brands stream wyniosły 31 991 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 762 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 991 zł w 2023 roku
• 43 917 zł w 2022 roku
• 40 397 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 41% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brands stream wykazała przychody na poziomie 122 814 zł.
Organizacja zarobiła -18 234 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -18 234 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 3574 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku