Fitness Music Polska to innowacyjna firma zajmująca się dostarczaniem profesjonalnejmuzyki oraz mediów do klubów fitness i siłowni. Specjalizuje się w oferowaniu muzyki, radia oraz telewizji bez opłat na rzecz organizacji zbiorowego zarządzania, takich jak ZAiKS, STOART czy ZPAV. Oferuje aplikację PowerMusicNOW, która pozwala instruktorom na dostęp do bogatej biblioteki profesjonalnych plików audio i wideo do ćwiczeń. Dzięki udzielanym licencjom publicznym, kluby fitness mogą korzystać z ich usług bez obaw o dodatkowe opłaty. Firma zapewnia także wsparcie w zakresie praw autorskich oraz doradztwo w zakresie korzystania z mediów w działalności fitnessowej. Fitness Music Polska wyróżnia się na rynku kompleksową obsługą swoich klientów, oferując certyfikaty i faktury potwierdzające legalność korzystania z muzyki, co pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność działań.
W skrócie
Profesjonalna muzyka do ćwiczeń dla klubów fitness
Licencje na publiczne odtwarzanie bez opłat dla OZZ
Aplikacja PowerMusicNOW z dostępem do plików audio i wideo
Radiofitness24.pl z muzyką bez opłat zaiks
Doradztwo w zakresie praw autorskich i korzystania z mediów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fitness music polska osiągnęła 66 680 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 66 680 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 47 017 zł.
Zysk netto wyniósł 19 663 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 66 680 zł w 2023 roku.
• 97 893 zł w 2022 roku.
• 123 408 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 663 zł w 2023 roku.
• 15 839 zł w 2022 roku.
• -35 646 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fitness music polska wynosi 123 105 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 275 283 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 621 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 123 105 zł w 2023 roku.
• 128 618 zł w 2022 roku.
• 82 272 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fitness music polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fitness music polska wyniosła 2029 zł.
a
ktywa obrotowe to 2029 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2029 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -60 293 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 62 322 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2029 zł w 2023 roku.
• 7051 zł w 2022 roku.
• -21 121 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 969%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -33%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 193.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fitness music polska wyniosły 62 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2029 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3,071%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 62 322 zł w 2023 roku
• 87 007 zł w 2022 roku
• 74 674 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3071% w 2023 roku
• 1234% w 2022 roku
• -354% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fitness music polska wykazała przychody na poziomie 66 680 zł.
Organizacja zarobiła 19 845 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 182 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 663 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 36 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 182 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Fitness music polska wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 10% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.