Organizacja Agencja reklamowa pro best osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 409 zł.
Strata netto wyniosła 12 409 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 409 zł w 2023 roku.
• -9012 zł w 2022 roku.
• -7678 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa pro best wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa pro best wyniosła 1081 zł.
a
ktywa obrotowe to 1081 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1081 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -33 007 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 088 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1081 zł w 2023 roku.
• 4921 zł w 2022 roku.
• 3333 zł w 2021 roku.