Organizacja Best brand group osiągnęła 53 506 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 53 506 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 709 zł.
Strata netto wyniosła 9203 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 26 405 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 53 506 zł w 2021 roku.
• 32 002 zł w 2020 roku.
• 695 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9203 zł w 2021 roku.
• 5416 zł w 2020 roku.
• -23 645 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Best brand group wynosi 35 670 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 133 764 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 095 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 35 670 zł w 2021 roku.
• 48 078 zł w 2020 roku.
• 1479 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Best brand group wyniosła 99 645 zł.
a
ktywa obrotowe to 99 645 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 99 645 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3206 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 102 850 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 99 645 zł w 2021 roku.
• 28 819 zł w 2020 roku.
• 89 549 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 287%.
Marża operacyjna wyniosła -17%.
Marża netto wyniosła -17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1016 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1693.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1693.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Best brand group wyniosły 102 850 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 99 645 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 102 850 zł w 2021 roku
• 22 047 zł w 2020 roku
• 88 194 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2021 roku
• 77% w 2020 roku
• 98% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Best brand group wykazała przychody na poziomie 53 506 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 412 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Best brand group wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0002%.