SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWAN PRZEZ KAŻDEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POZASĄDOWYCH CZNNOŚCI PRAWNYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKARACZA 50.000,00 ZŁ SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PRZEZES ZARZĄDU I WICEPREZES ZARZĄDU
Organizacja Ziva creative studios osiągnęła 2 702 452 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 701 847 zł. Pozostałe przychody to 605 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 781 445 zł.
Zysk netto wyniósł 920 402 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 675 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 702 452 zł w 2022 roku.
• 62 179 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 230 100 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 920 402 zł w 2022 roku.
• -4708 zł w 2021 roku.
• -4124 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ziva creative studios wynosi 6 173 408 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
690 166 zł a 12 885 626 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 543 352 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 173 408 zł w 2022 roku.
• 41 452 zł w 2021 roku.
• 6729 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ziva creative studios wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ziva creative studios wyniosła 1 564 826 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 564 826 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 564 826 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 920 222 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 644 604 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 391 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 564 826 zł w 2022 roku.
• 76 255 zł w 2021 roku.
• 5082 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 41%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ziva creative studios wyniosły 644 604 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 564 826 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 161 151 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 644 604 zł w 2022 roku
• 76 435 zł w 2021 roku
• 554 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ziva creative studios wykazała przychody na poziomie 2 702 452 zł.
Organizacja zarobiła 1 015 302 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 94 900 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 920 402 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 725 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 94 900 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Ziva creative studios wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sammour Khalil
posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.