SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI - TRUCK PLANNER SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE SKŁADA I PODPISUJE OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁACZNIE Z PROKURENTEM. W SKŁAD ZARZĄDU WCHODZĄ: PREZES ZARZĄDU - ANNA PASEK WICEPREZES ZARZĄDU - EWA FRINDT
Truck Planner to firma specjalizująca się w kompleksowych usługach transportowych,spedycyjnych oraz logistycznych zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Działa w branży TSL od ponad trzech lat, rozwijając swoje usługi zgodnie z potrzebami klientów w zakresie przewozu towarów. Dzięki zaangażowanemu zespołowi ekspertów, firma skupia się na dostarczaniu wysokiej jakości obsługi, co pozwala na terminowe i bezpieczne zrealizowanie zleceń. Truck Planner oferuje różnorodne usługi, w tym transport ponadgabarytowy, transport całopojazdowy (FTL), oraz integrację z innymi środkami transportu, takimi jak kolej czy lotnictwo. W przypadku międzynarodowych zleceń, firma kompleksowo obsługuje każdy etap transportu, od przygotowania ładunku, przez magazynowanie, aż po monitorowanie przesyłek. Truck Planner posiada nowoczesny tabor spełniający rygorystyczne normy bezpieczeństwa, co gwarantuje niezawodność i efektywność w realizacji zleceń. Organizacja również aktywnie uczestniczy w programach transportowych oraz zrzeszeniach branżowych, co podkreśla jej zaangażowanie w rozwój i profesjonalizm. Elastyczne podejście do klienta oraz szybka adaptacja do zmieniających się wymaganiach rynku transportowego stanowią kluczowe elementy, które wyróżniają Truck Planner od konkurencji.
W skrócie
Zakres usług: transport krajowy i międzynarodowy.
Obsługa transportu ponadgabarytowego oraz całopojazdowego (FTL).
Zarządzanie procesami logistycznymi, w tym magazynowaniem i śledzeniem przesyłek.
Wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz sprzętu.
Dedykowana infolinia dla klientów dostępna 24/7.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck planner osiągnęła 4 744 164 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 743 465 zł. Pozostałe przychody to 699 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 921 909 zł.
Strata netto wyniosła 178 444 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 948 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 744 164 zł w 2023 roku.
• 4 311 684 zł w 2022 roku.
• 3 031 434 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -35 689 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -178 444 zł w 2023 roku.
• 89 265 zł w 2022 roku.
• 335 549 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck planner wynosi 3 326 538 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 11 860 411 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 665 308 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 326 538 zł w 2023 roku.
• 3 526 002 zł w 2022 roku.
• 3 711 252 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck planner wynosi 0,55%. To oznacza, że firma ma szansę 0,55% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,094% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,55% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck planner wyniosła 914 619 zł.
a
ktywa trwałe to 41 911 zł.
a
ktywa obrotowe to 872 708 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 914 619 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 218 349 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 696 270 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 182 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 914 619 zł w 2023 roku.
• 1 109 845 zł w 2022 roku.
• 689 279 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -82%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck planner wyniosły 696 270 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 914 619 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 139 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 696 270 zł w 2023 roku
• 717 196 zł w 2022 roku
• 225 148 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 33% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck planner wykazała przychody na poziomie 4 744 164 zł.
Organizacja zarobiła -178 444 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -178 444 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 13 671 zł w 2022 roku
• 19 336 zł w 2021 roku
Organizacja Truck planner wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki