BRANDED TOYS 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000784178
NIP
9591996087
REGON
368397156

Podsumowanie

aktywa
6,4 mln
przychód
10,2 mln
zysk
-1,6 mln
wartość firmy
7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 27
Kod pocztowy
00-867
Rejestracja
2019-04-29
Rozpoczęcie działalności
2019-04-29
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ TJ. BRANDED TOYS 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W KUBY-MŁYNY, DZIAŁAJĄCA ZGODNIE Z ZASADAMI REPREZENTACJI SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ OKREŚLONYMI PRZEPISAMI KODEKSU SPÓŁEK HANDLOWYCH ORAZ UMOWĄ BRANDED TOYS 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Branded toys 2 osiągnęła 10 195 896 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 136 186 zł. Pozostałe przychody to 59 710 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 720 557 zł.
Strata netto wyniosła 1 584 371 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 209 429 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 195 896 zł w 2022 roku.
• 26 455 421 zł w 2021 roku.
• 27 271 953 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -509 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 584 371 zł w 2022 roku.
• 4893 zł w 2021 roku.
• 3 555 446 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Branded toys 2 wynosi 7 024 566 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 25 489 741 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -553 985 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 024 566 zł w 2022 roku.
• 19 072 101 zł w 2021 roku.
• 33 993 889 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Branded toys 2 wyniosła 6 345 219 zł.
a
ktywa trwałe to 132 791 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 212 429 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 345 219 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 303 069 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 042 151 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 352 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 345 219 zł w 2022 roku.
• 19 480 869 zł w 2021 roku.
• 12 411 425 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -523%.
Marża operacyjna wyniosła -10%.
Marża netto wyniosła -16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -137.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Branded toys 2 wyniosły 6 042 151 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 345 219 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 669 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 042 151 zł w 2022 roku
• 17 593 429 zł w 2021 roku
• 10 290 354 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Branded toys 2 wykazała przychody na poziomie 10 195 896 zł.
Organizacja zarobiła -1 533 510 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 861 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 584 371 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -12 590 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 861 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Branded toys 2 wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki