SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH ORAZ W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH STOSUNKU PRACY, UPRAWNIENI SĄ NIEZALEŻNIE PREZES FUNDACJI LUB WICEPREZES.
Cel działania
GŁÓWNYM CELEM FUNDACJI JEST DZIAŁALNOŚĆ OŚWIATOWO - KULTURALNA, A W SZCZEGÓLNOŚCI WSPIERANIE PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO: 1. WZBOGACENIA I MODERNIZOWANIA BAZY LOKALOWEJ I DYDAKTYCZNEJ W CELU STWORZENIA DZIECIOM JAK NAJLEPSZYCH WARUNKÓW DO ZABAWY I NAUKI, 2. WSPIERANIA I PROPAGOWANIA INICJATYW MAJĄCYCH NA CELU WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM, 3. INTEGRACJI DZIAŁAŃ RÓŻNYCH ŚRODOWISK, GRUP SPOŁECZNYCH W CELU PROPAGOWANIA DZIAŁAŃ NA RZECZ DOBRA DZIECI, 4. POMOCY RODZINOM W TWORZENIU WARUNKÓW DO PEŁNEGO ROZWOJU EMOCJONALNEGO, INTELEKTUALNEGO, FIZYCZNEGO I DUCHOWEGO DZIECI, 5. TWORZENIA WARUNKÓW POZWALAJĄCYCH NA BEZPIECZNĄ, SAMODZIELNĄ EKSPLORACJĘ OTACZAJĄCEJ DZIECKO PRZYRODY, STYMULUJĄCYCH ROZWÓJ WRAŻLIWOŚCI I UMOŻLIWIAJĄCYCH POZNANIE WARTOŚCI ORAZ NORM ODNOSZĄCYCH SIĘ DO ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO, ADEKWATNYCH DO ETAPU ROZWOJU DZIECKA, 6. WSPÓŁDZIAŁANIA Z RODZICAMI, RÓŻNYMI ŚRODOWISKAMI, ORGANIZACJAMI I INSTYTUCJAMI, UZNANYMI PRZEZ RODZICÓW ZA ŹRÓDŁO ISTOTNYCH WARTOŚCI, NA RZECZ TWORZENIA WARUNKÓW UMOŻLIWIAJĄCYCH ROZWÓJ TOŻSAMOŚCI DZIECKA, 7. ROZPOWSZECHNIANIA I UPOWSZECHNIANI IDEI NAUCZANIA I WYCHOWANIA OPARTEJ NA POSZANOWANIU PRAW CZŁOWIEKA, 8. PROMOWANIA I WDRAŻANIA IDEI SPOŁECZEŃSTWA INFORMATYCZNEGO, 9. WSPIERANIA NOWOCZESNYCH METOD FORM EDUKACYJNYCH.
Niepubliczne przedszkole dla dzieci w wieku 2,5-6 lat.
Oferuje kształcenie specjalne oraz różnorodne terapie: logopedyczną, integracyjną i pedagogiczną.
Realizuje programy sensoryczne i rozwijające motorykę dla dzieci.
Zajęcia w terenie oraz współpraca z naturą jako część programu edukacyjnego.
Używa metody Marii Montessori w pracy z dziećmi.
które zapewnia wszechstronny rozwój dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat. Placówka ta wyróżnia się kameralnym charakterem, oferując miejsca dla 43 dzieci, w tym dla dzieci z niepełnosprawnością. W przedszkolu realizowane są zajęcia dostosowane do indywidualnych potrzeb dzieci, w tym kształcenie specjalne oraz terapię logopedyczną, integracyjną, pedagogiczną oraz korekcyjną.
W przedszkolu szczególną uwagę zwraca się na rozwój sensoryczny dzieci poprzez autorski program 'Sprawne paluszki przedszkolaka', który usprawnia funkcje motoryczne oraz przygotowuje dzieci do nauki pisania. Program Smyko-Multisensoryka, stworzony przez specjalistów, zapobiega deficytom sensorycznym i wspiera całościowy rozwój dziecka. Ponadto, placówka korzysta z nowoczesnych metod pedagogicznych, takich jak edukacja metodą Marii Montessori. W miesiącu odbywają się również wyjścia do natury oraz leśne lekcje, co sprzyja aktywności i kreatywności najmłodszych.
W przedszkolu pracuje wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna, która nie tylko kształci dzieci, ale także współpracuje z ich rodzicami, zapewniając im wsparcie na każdym etapie edukacji. Misją fundacji jest budowanie wartościowych relacji oraz inspirowanie dzieci do odkrywania świata, co przekłada się na ich późniejsze umiejętności społeczne i kreatywność.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki