WHY MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000782421
NIP
6482794213
REGON
383124159

Podsumowanie

aktywa
77 tys.
przychód
220 tys.
zysk
-57 tys.
wartość firmy
146 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
ZABRZE
Adres
UL. WOLNOŚCI, 262
Kod pocztowy
41-800
Rejestracja
2019-04-16
Rozpoczęcie działalności
2019-04-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.whystory.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Why media group osiągnęła 219 646 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 219 328 zł. Pozostałe przychody to 318 zł.
Całkowite koszty wyniosły 276 352 zł.
Strata netto wyniosła 57 025 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 73 215 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 219 646 zł w 2021 roku.
• 224 796 zł w 2020 roku.
• 176 487 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -19 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -57 025 zł w 2021 roku.
• -72 557 zł w 2020 roku.
• -70 113 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Why media group wynosi 146 431 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 549 115 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 48 810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 146 431 zł w 2021 roku.
• 149 864 zł w 2020 roku.
• 117 658 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Why media group wyniosła 77 470 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 13 014 zł.
a
ktywa obrotowe to 64 456 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 77 470 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -191 693 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 269 163 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 77 470 zł w 2021 roku.
• 63 274 zł w 2020 roku.
• 37 257 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -74%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła -26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Why media group wyniosły 269 163 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 77 470 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 347%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 89 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 269 163 zł w 2021 roku
• 200 944 zł w 2020 roku
• 102 370 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 347% w 2021 roku
• 318% w 2020 roku
• 275% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Why media group wykazała przychody na poziomie 219 646 zł.
Organizacja zarobiła -57 025 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -57 025 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Why media group wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sekuła Jakub posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Sekuła Bartosz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.