Projektowanie doświadczeń użytkownika w aplikacjach i na stronach internetowych
Produkcja kreatywnych kampanii marketingowych
Oferowanie szkoleń i publikacji dotyczących budowania marki
Creative Supply to kompleksowa agencja kreatywna, która projektuje marki, doświadczenia oraz kampanie. Działa z myślą o strategicznym podejściu i ludzkim nastawieniu. Organizacja wyróżnia się umiejętnością łączenia kreatywności z efektywnością, co widać na przykładzie licznych zrealizowanych projektów. W portfolio firmy znajdują się studia przypadków, które pokazują, jak skutecznie wspierają swoich klientów w kreowaniu unikalnej tożsamości marki. W zakresie usług oferują m.in. audyty markowe, strategie brandingowe, projektowanie wizualne, a także projektowanie doświadczeń cyfrowych. Creative Supply koncentruje się na tworzeniu autentycznych i angażujących przeżyć użytkowników, co osiąga poprzez dogłębną analizę potrzeb rynkowych oraz zastosowanie nowoczesnych technik projektowania. Kluczowym aspektem działalności organizacji jest również edukacja i udostępnianie wiedzy w postaci publikacji oraz szkoleń, co przyczynia się do rozwoju branży.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative supply osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• -48 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative supply wynosi 3488 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 18 602 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 872 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3488 zł w 2022 roku.
• 3488 zł w 2021 roku.
• 6821 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative supply wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative supply wyniosła 5001 zł.
a
ktywa obrotowe to 5001 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5001 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4651 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 350 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5001 zł w 2022 roku.
• 5001 zł w 2021 roku.
• 5001 zł w 2020 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative supply wyniosły 350 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5001 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 350 zł w 2022 roku
• 350 zł w 2021 roku
• 350 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
• 7% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative supply wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku