Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Adres
UL. JADWIGI SMOSARSKIEJ, 11
Rozpoczęcie działalności
2019-02-12
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTWA ORAZ ZAWIERANIA UMÓW W SZCZEGÓLNOŚCI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU PREZES I SKARBNIK DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, LUB PREZES I SEKRETARZ DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST ZRZESZENIE GRACZY GIER TOWARZYSKICH Z OSTRÓDY ORAZ OKOLIC W CELU: 1. INTEGRACJI ŚRODOWISKA GRACZY, 2. POPULARYZACJI GIER (PLANSZOWYCH, MIEJSKICH, KOMPUTEROWYCH, LOGICZNYCH, ZRĘCZNOŚCIOWYCH, TOWARZYSKICH, RPG, FAMILIJNYCH, STRATEGICZNYCH, EKONOMICZNYCH, KOOPERACYJNYCH, BITEWNYCH ITP), 3. PROPAGOWANIA WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ, 4. ANIMACJI ŻYCIA KULTURALNEGO, 5.PROMOWANIA ALTERNATYWBYCH FORM SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO POPRZEZ MIESZKAŃCÓW OSTRÓDY, JAKĄ JEST GRANIE W GRY, 6. DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE EDUKACJI I WYCHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY, W TYM PROPAGOWANIA GIER JAKO CIEKAWEGO SPOSOBU SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO I ROZWOJU ZDOLNOŚCI UMYSŁOWYCH, 7. UPRAWIANIA GIER SŁUŻĄCYCH JAKO ROZRYWKA, KTÓRA JEDNOCZEŚNIE POZWALA ROZWIJAĆ OSOBOWOŚĆ GRACZA W ZAKRESIE PODEJMOWANIA DECYZJI STRATEGICZNYCH, WSPÓŁDZIAŁANIA W GRUPIE, ASERTYWNOŚCI, ĆWICZENIA PAMIĘCI I ZDOBYWANIA NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH, 8. ZWALCZANIA NIEZDROWYCH NAŁOGÓW (ALKOHOLIZM, NARKOMANIA, UZALEŻNIENIE OD MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH), 9. UŁATWIANIA SWOIM CZŁONKOM KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI KRAJOWYMI I MIĘDZYNARODOWYMI O PODOBNYM PROFILU DZIAŁANIA, 10. AKTYWIZACJI I WSPIERANIA TWÓRCÓW GIER, 11. POSZERZANIA KOMPETANCJI JĘZYKOWYCH CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA, 12. POPULARYZACJI SPORTU I GIER SPORTOWYCH, 13. ORGANIZACJI ROZGRYWEK SPORTOWYCH, PROWADZENIA LIGI DLA MIESZKAŃCÓW OSTRÓDY I OKOLIC, 14. PROPAGOWANIE ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA POPRZEZ GRANIE W GRY, 15. PROPAGOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH M.IN. POPRZEZ OGRANICZENIE ZUŻYCIA PRĄDU, NAUKĘ EKONOMICZNEGO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI, ZASAD ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, 16. BUDOWANIA POSTAW PATRYIOTYCZNYCH, 17. PROMOWANIA I BUDOWANIA ZDROWYCH RELACJI W RODZINIE, PROFILAKTYKI I WSPIERANIA RODZIN DYSFUNKCYJNYCH POPRZEZ POPULARYZACJĘ INNYCH SPOSOBÓW SPĘDZANIA CZASU.