Organizacja River wood marketing osiągnęła 45 001 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 45 000 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 834 zł.
Zysk netto wyniósł 28 166 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 45 001 zł w 2023 roku.
• 10 003 zł w 2022 roku.
• 135 002 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 166 zł w 2023 roku.
• -2417 zł w 2022 roku.
• -13 402 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji River wood marketing wynosi 160 128 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
17 465 zł a 394 318 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 32 026 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 160 128 zł w 2023 roku.
• 6668 zł w 2022 roku.
• 90 001 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów River wood marketing wyniosła 31 284 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 184 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 31 284 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 287 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7997 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 31 284 zł w 2023 roku.
• 6657 zł w 2022 roku.
• 69 887 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 90%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 121%.
Marża operacyjna wyniosła 76%.
Marża netto wyniosła 63%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania River wood marketing wyniosły 7997 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 31 284 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7997 zł w 2023 roku
• 11 536 zł w 2022 roku
• 72 348 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 173% w 2022 roku
• 104% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja River wood marketing wykazała przychody na poziomie 45 001 zł.
Organizacja zarobiła 31 233 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3067 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 166 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 613 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3067 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 2156 zł w 2021 roku
Organizacja River wood marketing wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00002%.