Organizacja "studio kreowania wizerunku spółdzielnia socjalna" w zawykach w likwidacj osiągnęła 64 494 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 64 494 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 118 358 zł.
Strata netto wyniosła 53 864 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 32 247 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 64 494 zł w 2019 roku.
• 6123 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -26 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -53 864 zł w 2019 roku.
• -3776 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "studio kreowania wizerunku spółdzielnia socjalna" w zawykach w likwidacj wynosi 42 996 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 161 234 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 498 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 42 996 zł w 2019 roku.
• 6914 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "studio kreowania wizerunku spółdzielnia socjalna" w zawykach w likwidacj wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "studio kreowania wizerunku spółdzielnia socjalna" w zawykach w likwidacj wyniosła 39 684 zł.
a
ktywa trwałe to 34 313 zł.
a
ktywa obrotowe to 5370 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 39 684 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -57 640 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 97 324 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 39 684 zł w 2019 roku.
• 47 290 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -136%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła -84%.
Marża netto wyniosła -84%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -67.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "studio kreowania wizerunku spółdzielnia socjalna" w zawykach w likwidacj wyniosły 97 324 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 39 684 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 245%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 97 324 zł w 2019 roku
• 43 514 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 245% w 2019 roku
• 92% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "studio kreowania wizerunku spółdzielnia socjalna" w zawykach w likwidacj wykazała przychody na poziomie 64 494 zł.
Organizacja "studio kreowania wizerunku spółdzielnia socjalna" w zawykach w likwidacj wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.0005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do "STUDIO KREOWANIA WIZERUNKU SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA" W ZAWYKACH W LIKWIDACJ